تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

نمایشگاه عکس ” نگاه برتر ” در نهاوند گشایش یافت

  • کد خبر : 179406
  • 17 بهمن 1395 - 9:36

ه تصویر کشیدن زیبایی‌ها در قاب عکس نمایشگاه عکس ” نگاه برتر ” شامل ۶٠ اثر برگزیده ٧ نفر از عکاسان برتر شهرستان آقایان بهروز بحیرایی، دکتر رضا احسانی، یوسف خویشوند،، محسن سلگی، ذبیح اله حسنوند، امیر اسحاقی و زهرا زهیری در اندازه ٧٠*۵٠ بوده که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به منظور سهیم شده هنرمندان عکاس نهاوندی در این جشن ملی برپا شده است .

به گزارش کمال مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : فرماندار نهاوند در آیین گشایش این نمایشگاه  گفت: شهرستان نهاوند به دلیل داشتن سراب‌ها و مناطق تفریحی فراوان و همچنین سابقه تاریخی غنی زمینه مناسبی برای خلق آثار هنرمندان دارد.
وی اظهار کرد: این زمینه مناسب و زندگی کردن اقوام با گویش‌های مختلف در کنار هم و با داشتن آداب‌ و رسوم جالب، باعث شده است عکاسان و هنرمندان برای ثبت این لحظات دست‌به‌کار شوند و آثار ماندگاری را خلق کنند.
حمیدوند خاطر نشان کرد: امروز شاهد تصاویر خارق‌العاده‌ای در این نمایشگاه هستیم که ممکن است هرکدام از ما هرروز چندین مرتبه از کنارشان عبور کرده باشیم بدون اینکه آن‌ها را دیده باشیم.
وی اظهار کرد: به تصویر کشیدن زیبایی‌ها در قاب عکس فقط از دست هنرمندانی خوش‌ذوق و باسلیقه برمی‌آید که جای تشکر و قدردانی از آن‌ها را دارد.
محمود مصباح مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند نیز در این مراسم گفت : نمایشگاه عکس ” نگاه برتر ” شامل ۶٠ اثر برگزیده ٧ نفر از عکاسان برتر شهرستان آقایان بهروز بحیرایی، دکتر رضا احسانی، یوسف خویشوند، محسن سلگی، ذبیح اله حسنوند، امیر اسحاقی و زهرا زهیری در اندازه ٧٠*۵٠ بوده که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به منظور سهیم شده هنرمندان عکاس نهاوندی در این جشن ملی برپا شده است .
لازم به توضیح است که این نمایشگاه با همکاری انجمن سینمای جوان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند از تاریخ ١٣ بهمن ماه در مدت ٩ روز صبح ها از ساعت ٩ الی ١٢ و عصرها از ساعت ١۵ الی ١٩ در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس خیابان شهید بهشتی خیابان معلم مجتمع فرهنکی و هنری امام خمینی (ره) برپا آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.

انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x