تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شبانه ۱۴۰ بی خانمان در گرمخانه کرج ساماندهی می شوند

  • کد خبر : 179552
  • 17 بهمن 1395 - 16:38
شبانه ۱۴۰ بی خانمان در گرمخانه کرج ساماندهی می شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج غربالگری بی خانمان ها در گرمخانه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گرمخانه بانوان در فدیس امسال توسط شهرداری کرج راه اندازی شد و هر شب میزبان ۵۰ خانم بی خانمان خواهد بود.

به گزارش کمال مهر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج شامگاه شنبه (۱۶ دیماه) در حاشیه بازدید از گرمخانه آقایان در میدان توحید کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی ۳ ساله این مکان گفت: شبانه قریب به ۹۰ تا ۱۳۰ نفر بی خانمان در گرمخانه مردان کرج ساماندهی می شوند.
فاطمه اسکندری عمده ترین دلیل بی خانمانی مراجعه کنندگان به گرخانه را اعتیاد دانست و افزود: ریشه کنی بی خانمانی در شهر و پاکسازی سیمای نا زیبای آن نیازمند حمایت دستگاه های اجرایی بوده و خیرین می توانند نقش بسزایی در برطرف ساختن این معضل اجتماعی داشته باشند.
وی هدایت و بازگشت افراد بی خانمان به جامعه را هدف اصلی گرمخانه ها عنوان کرد و اظهار داشت: مسلما رهاسازی این افراد آسیب های اجتماعی به دنبال خواهد داشت و البته افراد بی خانمان هر روز از ساعت ۱۵ الی ساعت ۸ صبح روز بعد می توانند در گرمخانه آقایان در کرج و بانوان در فردیس اسکان یابند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در خاتمه غربالگری بی خانمان ها در گرمخانه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گرمخانه بانوان در فدیس امسال توسط شهرداری کرج راه اندازی شد و هر شب میزبان ۵۰ خانم بی خانمان خواهد بود.

منبع :البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x