تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اقدامات آمریکا همیشه علیه مردم ایران بوده است/ حق و باطل هیچ گاه به تعامل نرسیده اند

  • کد خبر : 179239
  • 16 بهمن 1395 - 13:56
اقدامات آمریکا همیشه علیه مردم ایران بوده است/ حق و باطل هیچ گاه به تعامل نرسیده اند

پاسدار محمد زارعی فرمانده سپاه شهرستان فردیس با اشاره به لزوم روحیه انقلابی ، مقاومت و ایستادگی برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب گفت: برای رسیدن به سایر اهداف انقلاب باید باورهای دینی خود را تقویت کنیم و روحیه انقلابی ، مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی تقویت کنیم.

photo_2017-02-02_13-56-57

پاسدار محمد زارعی  فرمانده سپاه  شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار کمال مهر ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: بعد از گذشت ۳۸ سال از عمر با عزت انقلاب اسلامی شاهد پیروزی ها و دستاورد های متعددی در عرصه های علمی، صنعتی، دفاعی، امنیتی و کارهای دانش بنیان در سطح کشور هستیم.َ

وی این پیروزی ها را مدیون و مرهون رهنمود های رهبر انقلاب اسلامی دانست و افزود : رهبر فرزانه انقلاب با همراهی آحاد مردم و توده های مردمی عقبه دست یافتن به این جایگاه را داشته اند.

زارعی با اشاره به لزوم روحیه انقلابی ، مقاومت و ایستادگی برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب گفت: برای رسیدن به سایر اهداف انقلاب باید باورهای دینی خود را تقویت کنیم و روحیه انقلابی ، مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی تقویت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) روحیه انقلابی پرورش یافته در دنیا را مدیون انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: متاسفانه در گوشه و کنار صداهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه اگر خواهان رشد و برطرف شدن مشکلات هستیم باید با نظام سلطه به مذاکره بپردازیم.

زارعی در ادامه تصریح کرد: حق و باطل هیچ گاه به تعامل نرسیده اند و هیچ نگاه ایدئولوژی مشترک بین نظام سلطه و جریان فکر انقلاب وجود ندارد.

وی دو راهکار برای مقابله با آمریکا بیان کرد و توضیح داد: می توانیم همچون ابتدای انقلاب تاکنون ایستادگی کنیم و یا اینکه در مقابل آمریکا تسلیم شویم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) موضع جدید دولت آمریکا را  قابل پیش بینی خواند و گفت : سیاستمداران دولت آمریکا سعی دارند وانمود کنند با جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و با مردم سازگار هستند.

وی با بیان اینکه ما مطمئن هستیم که آمریکا دشمن ملت و مردم ایران است افزود : اگرامریکایی ها  دوست دار مردم ایران بودند چرا  ۸سال جنگ تحمیلی را بر علیه مردم و ملت آغاز کردند و بیش از ۲هزار نفر از مردم این کشور را به خاک و خون کشیدند؟

زارعی ادامه داد: اگر آمریکا با مردم ایران مشکلی ندارد چرا ملت ایران را تحریم کرده است؟ چرا از ابتدای انقلاب تاکنون به بهانه های مختلف مردم را در تنگنای اقتصادی قرار داده است ؟

وی با اشاره به اینکه تحریم تنها به موضوع اقتصاد تعلق نیافته است افزود: دانشگاهیان و اساتید نیز در حوزه تبادل علمی مورد تحریم قرار گرفته اند در حالی که علم مربوط به حاکمیت نیست و همه عالمان و اساتید در راستای کسب علم تلاش می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) در ادامه تمامی این اقدامات را علیه مردم برشمرد و تاکید کرد : دولت آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است چرا که انقلاب و حفظ آن توسط مردم ایران بوده است.

زارعی سیاست آمریکا را تکراری خواند و ادامه داد: این تحریم خاک آمریکا برای مردم ایران اقدام مهمی نیست و حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن  پاسخ محکمی در برابر نظام سلطه و یاوه گویان انقلاب خواهد بود.

زارعی در بخش پایانی سخنان خود در مورد موضع گیری مسئولین گفت: مسئولان هم به نوبه خود به تبعیت از آحاد مردم مواضع انقلابی خود را بیش از پیش خواهند گفت و با حضور در راهپیمایی بطورعملی پیام و موضع انقلاب خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x