تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

«نماگرد» آلودگی هوا را نقد می کند/ معرفی جزییات غُر هفته

  • کد خبر : 179025
  • 14 بهمن 1395 - 14:14

سجاد گودرزی تهیه کننده «نماگرد»افزود: در این قسمت مجری «نماگرد» در شرایط بد آب و هوایی قرار می گیرد و ماسک های مختلف بازار روی او تست می شود. البته ما سعی کرده ایم برای رفع این معضل راهکار هم ارائه دهیم اما نگاهمان بیشتر انتقادی است که همه اینها در بستر فضای فانتزی و طنز برنامه شکل می گیرد.

به گزارش کمال مهربه نقل از مهر؛ سجاد گودرزی تهیه کننده «نماگرد» درباره قسمت جدید این برنامه توضیح داد: در این قسمت موضوع آلودگی هوا را برای برنامه انتخاب کرده ایم و به پیروی از مسئولان به نمادسازی برای مبارزه با آلودگی هوا می پردازیم.

وی افزود: در این قسمت مجری «نماگرد» در شرایط بد آب و هوایی قرار می گیرد و ماسک های مختلف بازار روی او تست می شود. البته ما سعی کرده ایم برای رفع این معضل راهکار هم ارائه دهیم اما نگاهمان بیشتر انتقادی است که همه اینها در بستر فضای فانتزی و طنز برنامه شکل می گیرد.

این تهیه کننده  عنوان کرد: پخش ویدیوهای پربیننده فضای مجازی و مرور مستند پربیننده شبکه مستند با عنوان «آقا جلال و مستر رابرت» همراه با ارائه صدای بینندگان و تصاویری که جهانگردان با حضور در کشورمان ضبط کرده اند نیز در این قسمت پخش می شود.

 گودرزی ادامه داد: اهواز در روزهای گذشته آلوده ترین شهر جهان شده بود که ما به وضعیت این شهر نیز پرداخته ایم. ضمن اینکه «غُر» این هفته هم درباره فرهنگ کپی رایت است. اینکه چرا تمایل به دانلود و کپی غیرمجاز در بین مردم، بیشتر از رفتن به سینما است. فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای برنامه را نیز به نام «پاکیزگی محیط زیست» با موضوع آلودگی هوا در نظر گرفته ایم که کارگردانی این فیلم ساخته فضل الله تاری است.

قسمت جدید برنامه «نماگرد» جمعه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۱ بازپخش می شود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x