تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بزک کنندگان پهلوی همان حامیان برجام هستند/ صدای آمریکا را از دهان مسئولین می شنویم

  • کد خبر : 179083
  • 14 بهمن 1395 - 14:35
بزک کنندگان پهلوی همان حامیان برجام هستند/ صدای آمریکا را از دهان مسئولین می شنویم

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: آمریکا از این ناراحت است که چرا ایران فراتر از مرزها، انقلابی را رهبری و هدایت می‌کند که منافع آمریکا را خدشه دار کرده است.

 

به گزارش« کمال مهر»؛ ابراهیم رزاقی در گفت و گو با قم فردا، درباره بزک پهلوی از طرف رسانه های غربی اظهار داشت: از نظر غربی ها و آمریکایی ها مهمترین دستاورد آنها باید معطوف به بزک کردن دوره پهلوی باشد. آنها با همین حربه بدون اینکه کاری را انجام دهند صنعت هسته‌ای ایران را تعطیل کردند.

 

ظاهر تهاجم دشمن از بیرون است ولی صدایش از از دهان خودی ها به گوش می رسد

وی ‌گفت: ظاهراً تهاجم از بیرون کشور است ولی خودی‌ها آن را انجام می‌دهند، تمام رسانه های فارسی زبان فقط به این خاطر تأسیس شدند که به ایران و تفکر انقلابی ضرر بزنند.

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه تمام رسانه‌های معاند داخلی و خارجی به دنبال چیزی هستند که ربطی به انقلاب ندارد گفت: منافع اقلیت ایجاد کننده این موضوع شده است، بعد از اصلاحات ارضی زمان شاه ویژگی اقلیت‌های آن زمان به اقلیت‌های امروز منتقل شده است طوری که اشرافی گری در مسئولین به ‌شدت رشد پیدا کرده است.

متاسفانه کسی در مقابل مفسدان اقتصادی نمی ایستد

وی گفت: امکانات عظیمی چون معافیت مالیات، خصوصی‌سازی و واردات برای اقلیت جامعه باعث شده تا مدیران فاسد امروز به وجود بیایند. کار به جایی رسیده که مفسدان اقتصادی خواسته های خود را فریاد می زنند و کسی هم در مقابل آنها نمی ایستد.

وی اظهارداشت: طبقه اشرافی فکر می‌کند که آمریکا یارو یاور همیشگی آنهاست در صورتی که در قضیه برجام همه آنچه را باید میدیدند را مشاهده کردند.

 

کسانی که پهلوی را بزک می کنند همانهایی هستند که در برجام امریکا را بزک کردند

رزاقی در پاسخ به این سوال که چرا امروزه رسانه‌های غربی حکومت پهلوی را بزک می کنند گفت: بزک کردن پهلوی مثل بزک کردن آمریکا در قضیه برجام است و واقعیت ندارد، کسانی که به دنبال تحریف انقلاب و دوران شاه هستند کسانی هستند که از برجام حمایت می کنند.

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: کشوری که آدم خوار تربیت و  به کشورهای دیگر صادر کند و از این طریق به اهداف خود برسد بویی از دموکراسی نبرده است و معنی حقوق بشر را نمی داند.

 

زمان شاه یک استاد در کلاس خود هم نمی توانست حرف ضد پهلوی بزند

رزاقی در ادامه افزود: من در کودتای ۲۸ مرداد دیپلمه بودم و فضای آن روزها فضای بود که کسی جرات عرض اندام و اعتراض را نداشت، اگر یک استاد دانشگاه در درس کلاس خود حرفی ضد حکومت پهلوی می‌زد با او برخورد تندی می شد؛ ولی امروز شاهد آزادی بیانی هستیم که در همه محافل خصوصی و عمومی لب به اعتراض باز می شود.

وی تأکید کرد: امکان نداشت کلمه انتقادی به کار ببرید و با شما برخورد نشود حتی در سطح یک استاد دانشگاه؛ امروز شاهد آن هستیم که رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ما مطالبی را می‌گویند که آمریکایی‌ها جرأت گفتن آن را ندارند.

 

آمریکا از رهبری و هدایت ایران در خارج از مرز خود خشمگین است

رزاقی با بیان اینکه ایران در مقابل تفکر استکباری ایستاده است، بیان داشت: آمریکا از این موضوع ناراحت است که چرا ایران فراتر از مرزها، انقلابی را رهبری و هدایت می‌کند که منافع آمریکا را خدشه دار کرده است.

این کارشناس اقتصادی افزود: در زمان شاه تمام صنایع وابسته مونتاژ بود و مثل عربستان سعودی فقط مصرف کننده و بی سوادی بیداد می‌کرد. تمام روستاهای ما در زمان شاه بدون استثنا فاقد امکانات اولیه رفاهی بودند.

 

سخنانی که امریکا جرات زدن آن را ندارد در داخل از زبان مسئولین می شنویم

وی بیان داشت: افرادی در آمریکا هستند که با وجدان انسانی این را قبول کرده اند که ایران از خودش دفاع می‌کند ولی در داخل مسئولینی هستند که با ظاهری دینی از فساد مالی حاکم بر کشور حمایت می‌کنند و در مقابل قوه قضاییه نیز می ایستند.

رزاقی با اشاره به اینکه بزک کردن پهلوی تنها یک دلیل دارد گفت: آنها می‌خواهند این را در مردم القا کنند که انقلاب کردن بی معنی است و هیچ دگرگونی رخ نداده است.

وی با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی  گفت:برای رهایی بخشی از وضعیت اسفبار اقتصادی امروز  باید به دنبال اندیشه امام راحل بود که در اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری ظهور کرده است.

 

۱۰ هزار مدیر فاسد در کشور وجود دارد

وی درباره افراد و نزدیکان مسئولینی که فساد مالی دارند و مسئولان نیز از آنها حمایت و حتی سکوت می‌کنند نیز گفت: قوه قضاییه و قوه مقننه باید دست در دست هم با اینگونه افراد سرسختانه مقابله کنند. یک مدیر فاسد طبیعتا می‌توانند همه را فاسد کنند و می شود این چیزی که شاهد آن هستیم. ۱۰ هزار و مدیر فاسد در کشور وجود دارد که  باید با آنها برخورد شود قبل از اینکه این فساد به قوه قضاییه کشیده شود و قاضی ها را فاسد کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x