تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اعزام ۱۸۰ دانش آموز استان البرز به اردوی راهیان نور

  • کد خبر : 178890
  • 14 بهمن 1395 - 8:37
اعزام ۱۸۰ دانش آموز استان البرز به اردوی راهیان نور

یدالله لک گفت: بر اساس روز شمار دهه مبارک فجر نمایشگاه انقلاب اسلامی و ویژه برنامه صبحگاه مشترک در مدارس استان البرز برگزار می شود.

به گزارش کمال مهر یدالله لک در تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در مدارس استان البرز به خبرنگار ما گفت: بر اساس روز شمار دهه مبارک فجر نمایشگاه انقلاب اسلامی و ویژه برنامه صبحگاه مشترک در مدارس استان البرز برگزار می شود.
وی با اشاره به اعزام سخنرانان به مدارس در راستای تبیین مفاهیم انقلاب افزود: مسابقات فوتسال دانش آموزی ویژه پسران مقطع متوسطه در دهه مبارک فجر و برگزاری همایش های علمی و تربیتی در مدارس استعدادهای درخشان از جمله برنامه های دیگر بسیج دانش آموزی در این ایام است.
لک اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر روز گذشته ۱۸۰ دانش آموز دختر متوسطه از شهرستان ساوجبلاغ در قالب ۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و ۲۵ بهمن اعزام ۴۰ خادم دانش آموز پسر راهیان نور را به جنوب در دستور کار خواهیم داشت.
مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز در خاتمه به برگزاری یادواره شهدا در مدارس استان البرز اشاره و تصریح کرد: لیگ علمی پایا ویژه دانش آموزان که در قالب تیم های ۵ نفره در رشته های علوم پایه، انسانی و … در مقطع اجرا می شود ثبت نام آن تا ۲۲ بهمن ادامه داشته و آزمون آن اواخر بهمن برگزار خواهد شد.
منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x