تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

نشست کتابخوان در محمد شهر برگزار می شود

  • کد خبر : 178727
  • 13 بهمن 1395 - 9:37

نشست کتابخوان به مناسبت دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای الغدیر واقع در محمد شهر برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان محمد شهر سید رضا عرب در گفتگو با کمال مهراظهار داشت: این نشست با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار می شود.

وی ادامه داد: مساله پایین بودن سرانه کتابخوانی در ایران، طی سال های گذشته از دغدغه های اصلی دست اندرکاران و اهالی فرهنگ کشور بوده است: روز به روز این آمار سیری نزولی را طی می کند و جامعه کتابخوان های کشور کوچک تر از قبل می شوند.

عرب یکی از مهم ترین دغدغه های بخش تولید کتاب را کم بودن تعداد کتاب خوانان در کشور می‌داند و می‌گوید: امروز با وجود اینکه کتاب های خوبی در کشور در حال چاپ است، مردم بهانه هایی مانند نبودن فرصت کتابخوانی و گرانی کتاب را دلیل کاهش زمان مطالعه خود می دانند. در حالی که این موضوعات، بهانه هستند.

وی خاطر نشان کرد: کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می گردد. این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

عرب در پایان گفت: نشست کتابخوان به مناسبت دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای الغدیر واقع در محمد شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x