تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مراسم استانی زنگ انقلاب اسلامی در کرج برگزار شد

  • کد خبر : 178587
  • 12 بهمن 1395 - 19:30
مراسم استانی زنگ انقلاب اسلامی در کرج برگزار شد

تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان البرزبر لزوم بازخوانی دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان به عنوان نسل آینده

به گزارش کمال مهر همزمان با سراسر کشور مراسم متمرکز استانی زنگ انقلاب در سالن اجتماعات فردوس آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با حضور مسئولین در راستای گرامیداشت  لحظه تاریخی ورود امام (ره) بنیاد گذار جمهوری اسلامی به کشور و آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر لزوم بازخوانی دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان به عنوان نسل آینده انقلاب گفت: تبیین و تفهیم مبانی انقلاب به دانش آموزان باید سرلوحه فعالیت های معلمان در مدارس باشد.
خسرو ساکی تبعیت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در میان انقلاب های ۱۵۰ سال اخیر اعلام کرد و افزود: جشن های انقلاب باید با محوریت بازخوانی ریشه های انقلاب و چرایی و چگونگی پیروزی انقلاب و درس گرفتن از آرمان های امام (ره) و شهدا باشد.
در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف شایسته امام (ره) با ارائه درس ایثار و فداکاری به عموم مردم موجب شدند دشمنان طی ۳۸ سال نتوانند خدشه ای به انقلاب وارد کنند گفت: امروز جوانان کشور باید با تلاش و مجاهدت زمینه های توسعه کشور را رقم بزنند.
فتح الله حقیقی با تاکید بر پاسداشت دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی خواستار تلاش دانشجویان و دانش آموزان در سنگر علم و دانش و تحقق آرمان های امام (ره) و شهدا شد.
در این مراسم که حجت الاسلام رضایی امام جمعه مهرشهر کرج، حجت الاسلام روحی یزدی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب در استان البرز، زمانی فرماندار کرج و جمعی از مسئولین حضور داشتند زنگ انقلاب توسط فتح الله حقیقی معاون سیاسی استاندار البرز نواخته شد.
منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x