تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

علت ناراحتی همسر ترامپ در مراسم تحلیف چه بود؟ +فیلم

  • کد خبر : 178612
  • 12 بهمن 1395 - 19:02
علت ناراحتی همسر ترامپ در مراسم تحلیف چه بود؟ +فیلم

چهره مغموم ملانیا در مراسم تحلیف تبدیل به سوژه ای داغ در میان کاربران اینترنتی شده است.

به گزارش «کمال مهر» جمعه گذشته هنگامی که دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا ادای سوگند کرد چهره ناراحت و مغموم همسر جوانش ملانیا در مراسم تحلیف تبدیل به سوژه ای داغ در فضای مجازی شد. ماجرا از آنجا آغاز شد که در لحظه ادای سوگند، دونالد ترامپ به عقب برگشت و به پشت سرش نگاه کرد. در این لحظه لبخندی گرم در چهره ملانیا که دقیقا در پشت سر وی ایستاده بود پدیدار گشت اما بعد از اینکه ترامپ سر خود را به جلو برگرداند چهره ملانیا مغموم و ناراحت به نظر می رسید.

ویدئویی کوتاه از این لحظه ضبط و هزاران بار در شبکه های اجتماعی انتشار یافت. اما پرسشی که ذهن کاربران را به خود مشغول کرد این بود که چرا تنها در مدت چند ثانیه حالت ملانیا تغییر کرد؟

بیشتر افرادی که این ویدئو را تماشا کرده اند به منظور پی بردن به این راز دقیقا در چهره ملانیا تمرکز کردند. این در حالی است که آنها باید در چهره “ایوانکا” دختر ترامپ که در دقیقا پشت سر ملانیا و سمت راست وی ایستاده بود تمرکز می کردند. اگر به چهره “ایوانکا” نگاه کنید دقیقا هنگامی که ملانیا با چهره ای خندان به ترامپ خیره شده، “ایوانکا” تنها کسی است که با پدرش ارتباط چشمی برقرار کرده و در لحظه ای که پدر و دختر به یکدیگر نگاه می کنند هر دو ابروهایشان را بالا می برند. بله. در این لحظه ترامپ کاملا به همسرش ملانیا بی توجهی کرد. کاملا مشخص است ترامپ لحظه ای که برای ادای سوگند فراخوانده می‌شود ترجیح داده آن لحظه باشکوه و بیادماندنی را با دخترش سهیم باشد. در ادامه می توانید فیلم را تماشا کنید.

علت ناراحتی همسر ترامپ؛ ملانیا در مراسم تحلیف چه بود؟/////فیلم باید اضافه شود

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x