تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مسابقه دوصحرانوردی در مشکین دشت فردیس برگزار می شود

  • کد خبر : 178326
  • 11 بهمن 1395 - 14:34
مسابقه دوصحرانوردی در مشکین دشت فردیس برگزار می شود

ین مسابقه با همکاری شهرداری و شورای شهر مشکین دشت و اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس وهیئت دو و میدانی شهرستان فردیس برگزار می شود.

33148_234

یوسف فتح آبادی نماینده ی ورزش وجوانان مشکین دشت درگفتگو باخبرنگار کمال مهر از برگزاری مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت اغاز دهه مبارک فجرو یادبود شهدای آتش نشان در مشکین دشت خبر داد .

وی دراین خصوص گفت: مسابقات دو صحرانوردی به مناسبت دهه مبارک فجر روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه به میزبانی ورزش وجوانان مشکین دشت برگزار می شود و علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه با دفتر ورزش وجوانان مشکین دشت با شماره تلفن ۰۲۶۳۶۲۲۰۲۱۴ تماس حاصل نمایند.

فتح ابادی در ادامه افزود: ساعت شروع مسابقه دو صحرانوردی ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنج شنبه از شهرک بعثت به سمت مشکین دشت خواهد بود و درپایان مسابقه به ده نفر از برگزیدگان این مسابقه هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را  استعدادیابی وقهرمان پروری در شهرستان فردیس و معرفی نفرات برگزیده به مسابقات استانی  عنوان کرد .

شایان ذکر است این مسابقه با همکاری شهرداری و شورای شهر مشکین دشت و اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس وهیئت دو و میدانی شهرستان فردیس برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x