تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

مشاور ترامپ: سردرگمی اتباع ۷ کشور در فرودگاه‌ها، “هزینه‌ای ناچیز” برای تامین امنیت آمریکاست!

  • کد خبر : 178364
  • 11 بهمن 1395 - 14:52
مشاور ترامپ: سردرگمی اتباع ۷ کشور در فرودگاه‌ها، “هزینه‌ای ناچیز” برای تامین امنیت آمریکاست!

مشاور ارشد دونالد ترامپ، با دفاع از اعمال این محدودیت از سوی ترامپ، در مصاحبه با فاکس نیوز گفت با وجود هرج و مرج و تظاهرات در بیشتر فرودگاه های سراسر آمریکا، نباید این دستور اجرایی را شکستی برای دولت ترامپ دانست.

Campaign manager Kellyanne Conway for U.S. Republican presidential nominee Donald Trump speaks to the media at Trump Tower in the Manhattan borough of New York, U.S., August 17, 2016. REUTERS/Carlo Allegri - RTX2LLJJ

سرویس سیاسی کمال مهر، مشاور ارشد دونالد ترامپ، روز یکشنبه درخصوص دستور اجرایی ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا اظهار کرد هرج و مرج و سردرگمی شماری از مسافران (۷ کشوری که در فهرست ضد مهاجرتی ترامپ قرار گرفته‌اند) در فرودگاه های این کشور، “هزینه ناچیزی” است که باید برای امنیت آمریکایی ها بپردازیم.

کانوی با دفاع از اعمال این محدودیت از سوی ترامپ، در مصاحبه با فاکس نیوز گفت با وجود هرج و مرج و تظاهرات در بیشتر فرودگاه های سراسر آمریکا، نباید این دستور اجرایی را شکستی برای دولت ترامپ دانست.
کانوی در ادامه با اشاره به تعداد بازداشت شدگان در فرودگاه های آمریکا گفت: «روز گذشته حدود ۳۲۵ هزار مسافر وارد خاک آمریکا شدند که از این تعداد تنها ۳۰۰ نفر در فرودگاه بازداشت شده‌اند.»
کانوی اظهار کرد این تعداد تنها یک درصد مسافران آمریکایی را شامل می شود و این امر هزینه بسیار ناچیزی است که برای امنیت مردم آمریکا باید پرداخت. وی گفت این تعداد در مقایسه با شمار قربانیان حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر بسیار ناچیز است. این در حالی است که بیشتر عاملان این حادثه را شهروندان عربستان سعودی تشکیل می دهند که اتباع آن جزء کشورهای قرار داده شده در فهرست ضدمهاجرتی جدید نیست.
انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x