تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره 

  • کد خبر : 178465
  • 11 بهمن 1395 - 16:07

اگر به دنبال رنگی جذاب برای موهایتان هستید اما از انجام دلکره روی موهایتان هراس دارید، سایت آرایشگری در این مقاله به شما رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره ار آموزش می دهد که با کمترین آسیب به موهایتان می توانید ازمدل رنگ مو را داشته باشید. رنگ مو…

 

به گزارش«کمال مهر»: اگر به دنبال رنگی جذاب برای موهایتان هستید اما از انجام دلکره روی موهایتان هراس دارید، سایت آرایشگری در این مقاله به شما رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره ار آموزش می دهد که با کمترین آسیب به موهایتان می توانید از مدل رنگ مو را داشته باشید.

رنگ مو نسکافه ای از جمله رنگ موهای پرطرفدار میباشد که البته برای بدست آوردن این رنگ بدون دکلره کمی کار برایتان سخت می شود اما نا ممکن نیست. پس همین الان دست به کار شوید و موارد مورد نیاز برای تهیه این رنگ را خریداری نمایید.

  • رنگ موی ۰۰۰ برای بی رنگ کردن مو
  • رنگ موی بلوند نشکافه ای شماره ۶ به اندازه ۲/۳ تیوپ
  • بلوند کاپوچینو شماره ۸ به اندازه ۱/۳ تیوپ
  • واریاسیون نقره ای به اندازه ۳ سانت
,آرایش ، آرایشگری ، لوازم آرایش ، لیست کانالهای تلگرام ، کانال تلگرام ، کانال تلگرام آرایشگری ، آگهی لوازم آرایش ، مرجع کامل لوازم بهداشتی آرایشی ,[categoriy]

نکته : به جای استفاده از دلکره می توانید از رنگ موی ۰۰۰ که ضعیف تر از دلکره میباشد اما همان کار را انجام می دهد استفاده نمایید و موهایتان را تا پایه ۷ روشن نمایید.

رنگ ۰۰۰ را با اکسیدان ۹% مخلوط نموده و تمام مویتان را به ان آغشته نمایید و برای مدت زمان ۴۵ دقیقه تامل کنید سپس موهایتان را بشویید. البته در مدت زمان گفته شده، موهایتان را چک کنید تا از آسیب رساندن به آن جلوگیری شود و هم به پایه ورد نظر که ۷ باشد برسد.

اگر برای رنگ کردن موهیتان عجله ندارید توصیه می شود برای ۲۴ الی ۴۸ ساعت تامل نموده و سپس رنگ موهای گفته شده در بالا را با اکسیدان ۹% مخلوط کرده و تمام موهیتان را به آن آغشته نمایید و برای مدت زمان ۴۵ دقیقه صبر کنید و در این مدت هر از گاهی موهایتان را شانه بزنید تا از ماسیدگی رنگ برروی مو جلوگیری شود و همین طور هوا به لایه های زیر موهایتان راه پیدا کند.

پس طی شدن مدت زمان گفته شده موهایتان را کامل آبکشی نمایید.

از زیبایی و خوش رنگی موهایتان بدون استفاده از دکلره لذت ببرید.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x