تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

روش جدید کلاهبرداری در عابر بانک‌ها

  • کد خبر : 178071
  • 10 بهمن 1395 - 13:38
روش جدید کلاهبرداری در عابر بانک‌ها

یک شهروند ماسالی با بیان جزئیات اتفاقی که برای یکی از نزدیکانش افتاده، روش جدید کلاهبرداران در عابر بانک‌ها را تشریح کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛ یک شهروند ماسالی در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز از روش جدید کلاهبرداری در عابر بانک ها خبر داد.

این شهروند ماسالی گفت: مدتی قبل یکی از بستگان من که سواد چندانی ندارد در صف عابر بانک ، کارتش را به فردی که او هم در صف بود می دهد تا برایش ۵۰ هزار تومان پول بردارد.

وی افزود: آن فرد ناشناس پس از وارد کردن کارت در دستگاه چند لحظه با دستگاه کار می‌کند و نهایتا به فامیل من می گوید که کارتت در دستگاه گیر کرده و برای گرفتنش به ریاست بانک مراجعه کن. فامیل من هم سریعا به رییس شعبه مراجعه می‌کند اما پس از بررسی معلوم می شود که کارتی در دستگاه وجود ندارد و فرد کلاهبردار کارت را برداشته و پا به فرار گذاشته است!

این شهروند ماسالی با اشاره به زیرکی فرد کلاهبردار اظهار داشت: لحظاتی پس از این اتفاق برای مال باخته پیامک آمد که مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برداشت شده است. چند لحظه بعد هم پیامک انتقال وجه از طریق کارت به کارت آمد. تا جایی که مجموعا دو میلیون و چهارصد هزار تومان از کارت کسر می شود.

وی در خصوص پیگیری قضایی این مورد گفت: پس از این اتفاق به پلیس مراجعه کردیم و با تلاش عوامل پلیس آگاهی ماسال نهایتا با بازبینی دوربین ها و سایر تمهیدات، فرد کلاهبردار دستگیر شد.

این شهروند ماسالی آگاهسازی همشهریان در خصوص روش های جدید کلاهبرداری در عابر بانک ها و پیشگیری از اتفاقات مشابه را هدف ارائه این اطلاعات به ماسال نیوز اعلام کرد.

انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x