تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست/ برخورد بدون تبعیض قوه قضائیه در مبارزه با فساد

  • کد خبر : 178060
  • 10 بهمن 1395 - 13:28
پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست/ برخورد بدون تبعیض قوه قضائیه در مبارزه با فساد

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اخرین وضعیت پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی گفت: پرونده تشکیل شده، دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست.



به گزارش  گروه اجتماعی «کمال مهر»؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه نشست تخصصی بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی  که امروز(یکشنبه ) برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا صحت دارد فقط دو صفحه از رأی پرونده بابک زنجانی به او ابلاغ شده است، در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:  از حکم پرونده که چقدر و چگونه بوده است خبر ندارم، معمولا رأی زیاد نیست و گردش کار  پرونده طولانی است.

وی افزود: از رأی پرونده وکیل  و متهم مطلع شدند و ابلاغ شده است گاهی اوقات رأی طولانی است که معمولا آن را می‌خوانند و یادداشت بر می‌دارند.
سخنگوی قوه قضائیه درباره برگرداندن وجوه در این پرونده گفت: پیوسته تلاش شده و می شود که باقی مانده وجهی که مانده برگردد .
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره اقدامات دستگاه قضا در مورد پرونده ح . ف از نزدیکان رییس جمهور، ضمن تاکید به خبرنگاران درباره ذکر نکردن اسامی افراد، تصریح کرد: برخورد قوه قضاییه بدون تبعیض است. تا اتهامی متوجه کسی نباشد، نمی توانیم  او را تعقیب کنیم و هر وقت مستند و مدرکی پیدا کردیم، می توانیم اقدام کنیم.
وی تاکید کرد: برخورد جناحی و  سیاسی در مبارزه با فساد نداشته باشیم. هیچ کس از فرد متخلف دفاع نمی کند و شاید این فرد از بستگان دیگری باشد؛ مهم این است که اگر تخلفی شد و جرمی بود و ثابت شد با او برخورد شود.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی دیگر درباره حسین فریدون گفت: در برخی رسانه ها علیه این فرد مسایلی مطرح شده که خلاف قانون است و اگر این فرد شکایت کند انتشار دهنده و گوینده تحت تعقیب قرارمی گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره اخرین وضعیت پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی گفت: مساله یک چک بود و شاکی خصوصی داشته است، شنیدم اعاده دادرسی خواستند و تعقیب می شود. پرونده تشکیل شده، دعوای شخصی بوده و فساد مالی و از ناحیه بیت المال نیست و نباید مسایل حقوقی را  با سیاسی خلط نکنید.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x