تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی استان البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 177962
  • 10 بهمن 1395 - 7:52
مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی استان البرز برگزار می شود

روز جمعه ۱۵ بهمن مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی درسالن ورزشی شهید کیانپور و با حضور رقابت کننده هایی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش کمال مهر رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان البرز با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: روز جمعه ۱۵ بهمن مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی از ساعت ۱۳ در کرج، بلوار هفت تیر، سالن ورزشی شهید کیانپور و با حضور رقابت کننده هایی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.
منوچهر خسرو زاده وزن کشی این رقابت ها را ساعت ۸ صبح الی ۱۲ همان روز اعلام کرد و افزود: استان البرز مهد قوی ترین مردان ایران است و همواره با نام پهلوانانی چون روح الله داداشی، علی دادشی و مسلم دارابی قهرمان مسابقات قوی ترین مردان ایران و … در سطح کشور می درخشد.
وی با تاکید بر اینکه در دوره پیشین این رقابت ها ورزشکارانی از کرمانشاه، کردستان، شمال و … حضور داشتند اظهار داشت: استان البرز در راستای ورزش بدن سازی و پرورش اندام طی سال های اخیر بسیار موفق عمل کرده است.
رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه ۳۰ بنر اطلاع رسانی این رقابت ها در شهرهای کرج، محمدشهر، فردیس، ماهدشت و مشکین دشت نصب شده است خاطر نشان داشت: باشگاه های البرز و شبکه های مجازی نیز در راستای اطلاع رسانی مسابقات پرس سینه با ما همکاری کرده اند.
شایان ذکر است هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز به ریاست حاج حمید حیدرخانی به همراه کمیته پاورلیفتینگ برگزاری مسابقات پرس سینه قدرتی قهرمانی استان البرز را بر عهده دارند.
منبع: البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x