تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

انهدام انبار داعش در غرب فرودگاه دیرالزور/ تنش‌های درون‌تروریستی به مرحله “تکفیر” رسید + تصاویر

  • کد خبر : 177930
  • 09 بهمن 1395 - 18:22

درگیری‌ میان جناح‎های مختلف تروریستی در سوریه به بالاترین سطح خود رسیده است.


به گزارش  گروه سیاسی «کمال مهر»، نیروهای ارتش سوریه طی ساعات اخیر توانستند چندین تانکر و انبار تروریست‌های داعش را در شرق و جنوب غربی سوریه منهدم کنند.

این پیشروی‌های در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌ و درگیری‌ها میان شاخه‌های مختلف تروریستی در سوریه به بالاترین سطح خود رسیده است. درگیری‌هایی که به مرحله “تکفیر” درون‌گروهی میان تروریست‌ها رسیده است.

* سرکردگان تروریست‎های جیش‌الاسلام: جبهه‌النصره از خوارج است

انهدام انبار داعش در غرب فرودگاه دیرالزور/ تنش‌های درون‌تروریستی به مرحله

خبرگزاری اعلام الحربی نوشت: یکی از مسئولان گروه تروریستی “جیش‌الاسلام” ملقب به “ابو انس الکناکری” پیامی صوتی را در صفحه توئیتر خود خطاب به “عبدالله المحیسنی” تروریست سعودی منتشر کرد.

وی در این پیام صوتی اظهار داشت که تمامی خون‌های ریخته شده معارضان مسلح در نتیجه هجوم جبهه‌النصره به این جناح‌ها است و بنابراین النصره در میان عناصر معارض جایی ندارد و از خوارج به‌شمار می‌رود.

این واکنش الکناکری پس از آن صورت گرفت که المحیسنی، خوارج توصیف کردن جبهه‌النصره را اقدامی نادرست خواند.

*انهدام انبار داعش در غرب فرودگاه دیرالزور

انهدام انبار داعش در غرب فرودگاه دیرالزور/ تنش‌های درون‌تروریستی به مرحله

یک منبع نظامی اعلام کرد: یکی از یگان‌های نظامی ارتش سوریه ۱۰ تن از تروریست‌های داعش را در «جبل‌القطیعه» به‌هلاکت رساند. در ادامه یک دستگاه از تجهیزات تروریست‌ها به‌همراه سرنشینانش در منطقه «المرامل الحمراء» در کوه‌های شرقی قلمون منهدم شد.

به‌علاوه ارتش سوریه یک انبار تروریست‌های داعش را در منطقه «لواء‌التامین» در غرب فرودگاه نظامی دیرالزور هدف قرار داد که در اثر این بمباران، عناصر تروریستی داخل انبار مذکور به‌هلاکت رسیدند.

*انهدام تانکر‌های تروریست‌ها در جنوب غرب سوریه
ارتش سوریه محل تجمع تروریست‌های داعش را در شرق روستای «الرشیده» از حومه شرقی سویداء هدف قرار داد. در این حمله ضمن انهدام تانکرهای متعلق به تروریست‌ها، شماری از عناصر داعش کشته و زخمی شدند.

*درگیری میان جناح‌های تروریستی ادامه دارد

انهدام انبار داعش در غرب فرودگاه دیرالزور/ تنش‌های درون‌تروریستی به مرحله

ادامه روند درگیری‌ میان تروریست‌ها حاکی از آن است که ۳۵ تن از اعضای جبهه‌النصره در حمله به گروه‌های تروریستی “جیش‌المجاهدین” و “صقورالشام” کشته و زخمی شدند.
گروه‌های “جیش‌الشمال” و “جیش‌الحر” که در شهر اعزاز از حومه شمالی حلب حضور دارند، جدایی خود را از جنبش تروریستی “نورالدین الزنکی” به‌طور رسمی اعلام کردند.

*انهدام کمین‌گاه داعش در قلمون/ نفوذ تروریست‌ها به “المحسه” ناکام ماند

انهدام انبار داعش در غرب فرودگاه دیرالزور/ تنش‌های درون‌تروریستی به مرحله

یکی از نظامیان سوری ۳ بمب دست‌ساز را در جاده الناصریه به تدمر خنثی کرد. این نیروی ارتش هم‌چنین یک کمین‌گاه و خودروی مجهز به مسلسل سنگین تروریست‌های داعش را در منطقه “کسارات المنقوره” از رشته کوه‌های شرقی قلمون منهدم کرد.

کمین مستحکم ارتش سوریه در نزدیکی جاده حمص به دمشق در منطقه‌ای مابین “قاره” و “البریج” به‌هلاکت ۵ تن از تروریست‌های داعش منجر شد. تروریست‌ها در تلاش بودند تا با نفوذ به قلمون غربی، به‌سمت منطقه “المحسه” در قلمون شرقی نفوذ کنند.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x