تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

آسمان آلوده کرج اسیر آمار بی عمل مسئولین

  • کد خبر : 177934
  • 09 بهمن 1395 - 18:20
آسمان آلوده کرج اسیر آمار بی عمل مسئولین

کرج با داشتن فرسوده ترین سیستم اتوبوس رانی در کشور هنوز نتوانسته در راستای تردد آسان مردم گام های مثبتی بردارد.

به گزارش کمال مهر امروز شنبه (۹ دیماه) هوای سالم به استان البرز بازگشت و شاخص متوسط ۲۴ ساعته کیفی هوا در کرج ۸۰، ساوجبلاغ و نظرآباد نیز به ترتیب ۸۱ و ۸۶ و در وضعیت سالم اعلام شد و در واقع آسمان شهرمان نفسی تازه را تجربه کرد.

بارندگی در محور کرج اگر چه همواره اتفاقاتی تلخ رقم می زند و روز گذشته نیز بر اثر آتش سوزی در یک اتاق نگهبانی موجب مرگ سه نفر در جاده کرج – چالوس شد اما چند روزی آسمان البرز را از شر آلاینده ها نجات می دهد.
آنچه در این میان برای عموم مردم جای سوال خواهد بود این است که متولیان امر صرفا به ارائه آمار و بیان عباراتی چون امروز هوا آلوده، سالم، ناسالم و … خواهد بود اکتفا می کنند و در مدیریت این معضل اقدام چشم گیری دیده نمی شود.

بدون شک سهم ۲۲ روز پاک البرز از یک سال مسئله کمی نیست و اقداماتی چون برخورد راهنمایی و رانندگی با خودروهای آلاینده تنها بخشی از این بحران را رفع می نماید چرا که شهر کرج با داشتن فرسوده ترین سیستم اتوبوس رانی در کشور هنوز نتوانسته در راستای تردد آسان مردم گام های مثبتی بردارد.
و اما مسئولین باید به جای فرافکنی و ارائه آمار چاره اندیشی کنند و باید دید مردم کرج زمستانی سالم را در روز های آتی تجربه خواهند کرد یا خیر؟

منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x