تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

سرنوشت علی منصور در گرو دربی پایتخت هشتاد و سومین دربی سرخابی‌های پایتخت در حالی روز جمعه آغاز می‌شود که همه منتظر رقابت جذاب و دیدنی این دو تیم هستند.

  • کد خبر : 160709
  • 25 شهریور 1395 - 0:38

به گزارش  گروه ورزش«کمال مهر»؛ سرخپوشان پایتخت در دربی ۸۳ روز جمعه ساعت ۱۷در ورزشگاه آزادی از رقیب سنتی‌شان استقلال پذیرایی می‌کنند. سرخابی‌های پایتخت در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند و فاصله دو تیم از صدر تا فقر جدول است. دربی۸۳ متمایز از سایر بازیهای دو تیم در سال‌های […]

به گزارش  گروه ورزش«کمال مهر»؛ سرخپوشان پایتخت در دربی ۸۳ روز جمعه ساعت ۱۷در ورزشگاه آزادی از رقیب سنتی‌شان استقلال پذیرایی می‌کنند.
سرخابی‌های پایتخت در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند و فاصله دو تیم از صدر تا فقر جدول است.
دربی۸۳ متمایز از سایر بازیهای دو تیم در سال‌های گذشته است چراکه استقلال برای اولین مرتبه بدون برد مصاف به رقیب سنتی خود پرسپولیس می‌رود.
با توجه به شرایط دو تیم در جدول، تیم پرسپولیس روی کاغذ شانس زیادی برای بردن این بازی دارد اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و تا پایان بازی باید صبر کرد.
برانکو به خوبی واقف است که اگر بازیکنانش به علت صدرنشینی و اختلاف ۸ امتیازی با استقلال دچار غرور کاذب شوند در آن صورت شاید نخستین شکست پرسپولیس رقم بخورد و شاگردان منصوریان هم اولین برد خود را جشن بگیرند.
مصدومیت وحید امیری تنها دغدغه برانکو در این بازی است و باید دید این بازیکن با تلاش‌های تیم پزشکی پرسپولیس به دربی ۸۳ می‌رسد یا نه!
در آن سوی میدان، آبی پوشان پایتخت وضعیت خوبی ندارند و آنها در ۵بازی گذشته خود هنوز بردی کسب نکردند.
این بازی برای منصوریان حکم مرگ و زندگی دارد چراکه اگر تیمش در این بازی نتیجه لازم را نگیرد در آن صورت شاید  خداحافظی زود هنگامی با تیم محبوبش داشته باشد و جایش را به یک مربی دیگر بدهد.
بر این اساس علیرضا منصوریان که فصل گذشته با نفت تهران توانست پرسپولیس را شکست بدهد، این بار قصد دارد اولین باخت پرسپولیس را رقم بزند تا سرمربیگری خود را در استقلال تثبیت کند.
سرخپوشان پایتخت مهاجمان زهر داری از جمله مهدی طارمی، علی علیپور، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده دارند که کار را برای هر خط دفاعی سخت می‌کنند.
در آن طرف هم استقلالی‌ها چشم به ساق‌های خسرو حیدری دوختند تا با سانترهای بی‌نقص خود مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت گل کند.
تمرینات هر دو تیم در چند روز اخیر بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می‌شود تا بازیکنان در آستانه دربی وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.
همچنین هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس بدون بازیکن محروم پا به زمین مسابقه می‌گذارند.
به هر حال باید دید پرسپولیس صدر نشینی خود را حفظ می‌کند یا استقلال با کسب نخستین برد از قعر جدول جدا می‌شود؟!
علیرضا فغانی، رضا سخندان، محمدرضا منصوری و بیژن حیدری تیم داوری این بازی تشکیل می‌دهند. فریدون اصفهانیان ناظر این بازی است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x