تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش مشاور پادشاه بحرین به هشدار سردار سلیمانی درباره «شیخ عیسی قاسم»

  • کد خبر : 144170
  • 01 تیر 1395 - 20:10
واکنش مشاور پادشاه بحرین به هشدار سردار سلیمانی درباره «شیخ عیسی قاسم»

مشاور پادشاه بحرین به هشدار کم‌سابقه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به رژیم آل‌خلیفه در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛ «نبیل یعقوب الحمر»، مشاور «حمد بن عیسی آل‌خلیفه»، پادشاه بحرین در امور رسانه‌ای، بامداد سه‌شنبه به هشدار بی‌سابقه سردار سلیمانی به رژیم آل‌خلیفه درباره امکان تعدی به شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.

وی در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «واضح است که عیسی قاسم بخشی از پروژه ایران (در بحرین) و مرتبط با سپاه پاسداران است؛ و حرف‌های حزب الله و قاسم سلیمانی و دیگران این مسئله را تأیید می‌کنند و بقیه نیز همین کار را انجام خواهند داد.»

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، روز دوشنبه در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین هشدار داد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی‌سابقه‌ای روبرو می‌شود که اسقاط رژیم بحرین گوشه‌ای از تبعات آن خواهد بود.

وزارت کشور بحرین روز دوشنبه با متهم کردن «شیخ عیسی احمد قاسم» به «تبلیغ طائفی‌گری و فتنه‌انگیزی در بحرین» اعلام کرد که تابعیت وی را لغو کرده است.

کارشناسان پیش از این از موج حذف نهایی مخالفان و نابودی انقلاب در بحرین ابراز نگرانی کرده و تصریح کرده‌اند دولت این کشور طی دو ماه گذشته فشار بر معارضان را به صورت بی حد و مرزی افزایش داده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ *

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=144170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x