تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون+ عکس

  • کد خبر : 54936
  • 20 شهریور 1393 - 10:57

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های مذهبی تلویزیون که از چند هفته قبل خبر بازگشتش به سیما به گوش می‌رسید، شب گذشته با ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به تلویزیون بازگشت.

به گزارش کمال مهر، شب گذشته سه شنبه ۱۸ شهریور ماه بعد از پخش گزارش سفر رییس جمهوری به کشور ترکیه، شبکه یک سیما به پخش ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) در سراسر کشور مبادرت کرد که در بخشی از آن فرزاد جمشیدی مجری برنامه های مذهبی تلویزیون به اجرا پرداخت.

این برنامه که در ادامه جشن های ملی ولادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) در شهر اصفهان برگزار شده بود، تصویر جمشیدی را روی آنتن برد.

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه های معارفی تلویزیون ایران است که پیش از این برنامه های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شب های جمعه هر هفته و سحرهای ماه مبارک رمضان روی آنتن داشت.

از دو سال قبل به خاطر شکایت شاکی خصوصی، پرونده ای علیه این مجری تلویزیون مطرح بود که در دی ماه سال ۱۳۹۱ حکمی رسمی برای وی صادر و منتشر شد البته شاکی پرونده وی نیز در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۹۲ رضایت خود را نسبت به این مجری تلویزیون اعلام کرد.

اجرای تلویزیونی فرزاد جمشیدی به برنامه «زیر سایه خورشید» مربوط می شده که روز پنجشنبه ۱۳ شهریور جاری در میدان امام علی (ع) شهر اصفهان برگزار شده بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x