تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ترویج اخلاق‌ستیزی در قالب کلاس های آموزشی برای دختران مجرد

  • کد خبر : 53454
  • 08 شهریور 1393 - 10:41
ترویج اخلاق‌ستیزی در قالب کلاس های آموزشی برای دختران مجرد

اخیرا کلاس هایی با عنوان ” کلاس آموزش مهارت های زندگی برای دختران مجرد” در برخی شهرستان های کشور تشکیل شده که در آن به مطالب غیر اخلاقی پرداخته می شود.

 

به گزارش  خبرنگار اجتماعیکمال مهر اخیرا کلاس هایی با عنوان ” کلاس آموزش مهارت های زندگی برای دختران مجرد” در برخی شهرستان های کشور تشکیل شده که در آن به مطالب غیر اخلاقی پرداخته می شود.

در این کلاس ها که مختص دختران دم  بخت و البته مجرد است، مطالبی تحت عنوان” مهارت هایی برای یافتن همسر مناسب” مطرح می شود که غیر متناسب با اخلاق ایرانی و اسلامی است.

حضور در مهمانی ها و داشتن نگاه تیز بین!، استفاده از نرم افزارهای اجتماعی و داشتن روابط محدود برای آشنایی با خصوصیات جنس مخالف و … از جمله موضوعاتی است که در این کلاس ها آموزش داده می شود.

این اقدامات خلاف فرهنگ مردم ما و به نوعی ترویج فرهنگ غربی است که بی شک نتیجه ای جز تباهی نخواهد داشت.

نکته قابل تامل دیگر اینست که برخی از مدرسین این مجموعه ها بعضا از همسران خود جدا شده اند و داشتن یک تجربه ناموفق به نظر نمی آید جز خصوصیات بارز یک مدرس آن هم در زمینه زندگی مشترک باشد.

این مجموعه کلاس ها که مشخص نیست از سوی چه کسانی مجوز گرفته اند و یا اصلا مجوز دارند یا نه !؟ ممکن است به فرهنگ ما ضربه زده و جوانان را از اخلاق سالم دور کنند.

برخی سود جویان به منظور درآمد زایی برای خود از آگاهی کم برخی جوانان و خانواده هایشان سو استفاده می کنند و به نوعی فرهنگ اباحی گری را ترویج می دهند در حالی که تجربه نشان داده زندگی به سبک سنتی دوام بیشتری داشته و خواهد داشت.

لذا انتظار می رود مسئولان ضمن رصد هرچه بیشتر این برنامه ها مقابل معارضان با فرهنگ اسلامی ایرانی تمام قد ایستاده و از کیان خانواده ها و جوانان دفاع کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x