تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

درخواست رییس‌جمهور از فیلمساز زن

  • کد خبر : 50936
  • 21 مرداد 1393 - 16:31

پوران درخشنده با اشاره به دیدار رییس‌جمهور با هنرمندان از مکالمه خود با حسن روحانی و اینکه رییس‌جمهور از وی خواسته برای ساخت فیلمی درباره غزه دست به کار شود، خبر داد.
 

به گزارشکمال مهر، پوران درخشنده کارگردان سینمای ایران درباره فعالیت های این روزهایش در سینمای ایران گفت: این روزها مشغول تکمیل کردن فیلمنامه تازه با عنوان «خانم مال معرفی کنید» هستم که تا چند وقت دیگر فیلمنامه تکمیل خواهد شد و اگر شرایط فراهم باشد پیش‌تولید را به سرعت آغاز خواهم کرد.

کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» با اشاره به تحولات منطقه و فجایع انسانی در غزه عنوان کرد: این تصاویری که از غزه منتشر می‌شود دل آدم را به درد می‌آورد. ما به عنوان سینماگر نباید نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت باشیم.

درخشنده یادآور شد: در جلسه ای که هنرمندان با رییس جمهور داشتند به من گفتند که شما چرا فیلمی با این مضمون نمی‌سازید؟ به او گفتم آقای رییس جمهور اگر شرایط برای سینماگران فراهم باشد همه می‌خواهند که این کار انجام دهند، طوری نیست که فیلمسازان نسبت به این مساله بی‌تفاوت باشند و از کنار این واقعه به سادگی عبور کنند.

کارگردان فیلم «شمعی در باد» در پایان خاطرنشان کرد: طرح فیلمنامه ای با موضوع کودکان غزه آماده دارم و امیدوارم که شرایط تولید این پروژه فراهم شود. به شخص رییس جمهور گفتم که باید ساز و کاری طراحی شود که کارگردانان سینمای ایران بتوانند درباره غزه و فلسطین فیلم بسازند.

«خانم مال معرفی کنید» عنوان تازه ترین فیلم این کارگردان سینما خواهد بود که به آسیب شناسی مسائل مربوط به طلاق خواهد پرداخت.مراحل تحقیق و نگارش این فیلمنامه نزدیک به شش ماه طول کشیده است و به آسیب شناسی مسائل مربوط به طلاق می‌پردازد.

«هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» آخرین فیلم پوران درخشنده است که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x