تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مدال طلای سنگین‌وزن به کمیل قاسمی رسید/ پایان کار آزادکاران ایران با ۳ طلا در روز نخست

  • کد خبر : 35636
  • 04 اردیبهشت 1393 - 8:26
مدال طلای سنگین‌وزن به کمیل قاسمی رسید/ پایان کار آزادکاران ایران با ۳ طلا در روز نخست

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل نماینده مغولستان در دیدار پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش کمال مهر، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز در آستانه قزاقستان آغاز شده است، آزادکاران چهار وزن اول کشورمان (اوزان ۵۷، ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم) به مصاف حریفان خود رفتند که کمیل قاسمی نماینده سنگین‌وزن ایران با پیروزی مقابل کشتی‌گیر مغول در دیدار پایانی مدال طلا را از آن خود کرد.

قاسمی نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان که در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل کشتی‌گیری از کره‌جنوبی به پیروزی دست یافته بود در دور دوم هم با نتیجه ۵ بر صفر از سد آیال لازاروف، دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید.

وی در این مرحله هم با نتیجه ۱۲ بر صفر مقابل دولت شابانبای، دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم المپیک لندن از قزاقستان به برتری دست یافت و فینالیست شد.

به گزارش فارس، قاسمی در مرحله نیمه‌نهایی جام تختی که چندی پیش به میزبانی ایران برگزار شده بود در کمتر از یک دقیقه با ضربه فنی مقابل این کشتی‌گیر شکست خورده بود که با این پیروزی انتقام آن باخت را از حریفش گرفت.

قاسمی در فینال هم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ناتساگ‌سورن زولبو از مغولستان گذشت و به مدال طلا دست یافت. در این وزن ۱۰ کشتی‌گیر حضور داشتند.

پیش از این سیداحمد محمدی در ۶۵ کیلو و میثم مصطفی‌جوکار در ۸۶ کیلوگرم دو مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بودند.

انتهای پیام/ن

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930203001123#sthash.ICas9LdO.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x