تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

ارائه گزارش”پرونده تبانی فوتبال” در پرده ابهام

  • کد خبر : 35247
  • 02 اردیبهشت 1393 - 8:31
ارائه گزارش”پرونده تبانی فوتبال” در پرده ابهام

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بررسی پرونده تبانی در فوتبال گفت: باوجود تاخیری که در زمینه ارائه گزارش صورت گرفته پس از انجام جمع‌بندی نتیجه اعلام خواهد شد اما شاید مسائلی وجود داشته باشد که بنا به مصلحت از بیان آن خودداری کنیم.

به گزارش کمال مهرمحمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  با اشاره به بررسی مسائل مالی و اقتصادی در فوتبال توسط این کمیسیون گفت: کمیسیون قصد داشت مسائل مالی بررسی شده در حوزه فوتبال را قبل از عید اعلام کند اما به دلیل ورود به مباحث جدید در این زمینه تصمیم گرفته شد پس از بررسی‌های بیشتر این گزارش ارائه شود، اما در هر صورت نسبت به اعلام نتیجه هیچ تردیدی نداریم.

وی ادامه داد: مجلس با بیان اینکه کلیات این پرونده را قبل از عید جمع‌بندی کردیم و اکنون قابلیت اعلام داریم، از جلسه کمیته بررسی تبانی در فوتبال با حجت‌الاسلام علیپور خبر داد و گفت: در بررسی پرونده با آقای علیپور  دبیر ستاد منشور اخلاقی جلساتی داشتیم، البته بخش‌های مختلفی از جمله حمایت‌کننده‌ها، طرفداران، بازیکنان و… در این زمینه تاثیرگذار هستند.

پورمختار افزود: حتی بحث‌های مربوط به مسئولین در وزارتخانه و فدراسیون داوران مطرح است زیرا ما سعی کرده‌ایم که با تمامی عوامل جلساتی را برگزار کرده و به طور دقیق نسبت به جمع‌آوری اطلاعات اقدام کنیم، به همین دلیل جمع بندی این حجم از اطلاعات سخت است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: در بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که آمار و ارقام صوری در مورد هزینه‌های یک تیم در طول فصل وجود دارد که این مسائل به قراردادهای غیر واقعی و غیر قانونی مربوط است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باوجود تاخیری که در زمینه ارائه گزارش صورت گرفته پس از انجام جمع‌بندی نتیجه اعلام خواهد شد، اما امکان دارد بخاطر وجود مسائلی ، از بیان آن خودداری کنیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x