تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دلربایی زن جوان پیر مرد میلیاردر را به دردسر انداخت

  • کد خبر : 34037
  • 25 فروردین 1393 - 15:38
دلربایی زن جوان پیر مرد میلیاردر را به دردسر انداخت

پیر مردی که فریب دلربایی زن جوانی را خورده بود دچار دردسر های بزرگی شد که با تلاش ماموران کلانتری این دردسر ها پایان یافت.

به گزارشکمال مهر، چندی پیش بود که پیر مردی ۷۰ ساله با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی وارد کلانتری ۱۰۴ عباس آباد شد.

این پیر مرد ضمن معرفی خود به نام حسین درباره جزئیات شکایتش به ماموران گفت: دو سال پیش بود که همسرم مریض شد و من برای رفاه حالش با یکی از موسسه ها تماس گرفتم و درخواست پرستار کردم.

روز بعد زن جوانی که حدود ۳۰ سال سن داشت به خانه بنده مراجعه کرد، تا چندین ماه اول همه چیر طبق روال پیش رفت و هیچ مشکلی نبود تا اینکه کم کم این زن جوان با دلبری مرا به خود علاقمند ساخت و زن صیغه ای بنده شد.

دیری از این وصلت نگذشته بود که همسرم به دلیل بیماری فوت کرد و من ماندم با همسر صیغه ام که اسمش نازنین بود.

نازنین پس از فوت همسرم خواست تا برای ماه عسل به یکی از کشورهای اروپایی برویم و من نیز که اول مخالف بودم ولی بعد با اسرار های نازنین قبول کردم و بار سفر را بستیم.

چند روز بیشتر از اقامتمان در کشور خارجی نگذشته بود که متوجه شدم تمام پول و مدارک هایم به سرقت رفته است البته بعد متوجه شدم که کار نازنین بوده است ولی آن موقع اصلا حواسم به این موضوع نبود و به نازنین شک نکردم.

خلاصه در کشور بیگانه به سفارت ایران رفتم و با کلی التماس خواهش و نامه نگاری به ایران بازگشتم. این موضوع داشت فراموشم می شد که یک شب نازنین در اتاق شربتی به من داد که باعث شد من تا فردا شب آن روز در خواب فرو بروم و آنقدر حالم بد شود که پسرانم مرا به بیمارستان ببرند و من نیز حدود ۵ روز در CCU بودم تا بهبود یافتم.

در نهایت زمانی که به منزل بازگشتم متوجه شدم حدود ۳ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر و دسته چکم به سرقت رفته است و اثری نیز از نازنین نیست.

در ادامه کارآگاهان آگاهی دست به کار شده و با اقدامات اطلاعاتی خود موفق شدند مخفیگاه نازنین را شناسایی و دریک عملیات وی را جمعه شب دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دهند.

متهم در کلانتری به همه چیز اعتراف کرد و علت سرقتش را اینگونه بیان داشت: می دانستم که فرزندان حسین پس از شنیدن خبر وصلت من با پدرشان مخالفت خواهند کرد و مرا از ارث محروم خواهند ساخت به همین دلیل خودم در نوبت های مختلف به اموال این پیر مرد دستبرد زده و سهمم را از زندگی وی گرفتم.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد سرهنگ حسین اسماعیل زاده درباره این خبر گفت: متهم جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x