تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

البخعه در آستانه آزادسازی/ پایان عملیات القلمون/ آغاز عملیات حرمون

  • کد خبر : 34056
  • 25 فروردین 1393 - 15:56
البخعه در آستانه آزادسازی/ پایان عملیات القلمون/ آغاز عملیات حرمون

منابع میدانی سوری با اشاره به اینکه «نبرد القلمون» رو به پایان است، اعلام کردند ارتش سوریه عملیات خود برای آزادسازی شهرک «البخعه» را آغاز کرده تا پس از آن عملیات آزادسازی حرمون را آغاز کند.

 

به گزارش کمال مهر، بر اساس جدیدترین اطلاعات میدانی به دست آمده از منطقه القلمون در جنوب سوریه، یگان‌های ارتش این کشور عملیات جدیدی را برای آزاد سازی یکی دیگر از مناطق القلمون آغاز کرده‌اند.

این اطلاعات تأکید می‌کند که نیروهای ارتش سوریه پس از آزاد سازی شهرک «الصرخه» و تسلط کامل بر آن که شب گذشته حاصل شد، هم اکنون در حال پیشروی به سمت شهرک «البخعه» هستند.

گزارش شده که نیروهای ارتش سوریه به سرعت در حال حرکت و پیشروی به سمت این شهرک و تپه‌های اطراف آن هستند و انتظار می‌رود، ظرف ۲۴ ساعت آینده آزاد سازی این شهرک و پاکسازی آن از عناصر مسلح اعلام شود.

یک منبع میدانی سوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تأکید کرد که با آزاد سازی شهرک «البخعه» می‌توان گفت که منطقه القلمون به طور کامل از بعد نظامی منطقه‌ای آزاد شده و برای گروه‌های مسلح ساقط شده به شمار می‌آید و به زودی به عنوان منطقه‌ای امن اعلام خواهد شد.

این منبع ادامه داد: هم اکنون حضور عناصر مسلح در منطقه القلمون به ۲ شهرک «معلولا» و «عسال الورد» محدود می‌شود که هدف بعدی عملیات‌های ارتش سوریه است.

وی تأکید کرد: با تسلط ارتش سوریه با شهرک «البخعه» که تا فردا حاصل خواهد شد، تمام راههای ارتباطی ۲ منطقه القلمون – الرحمون قطع می‌شود و به صورت رسمی ارتش عملیات منطقه «حرمون» را آغاز خواهد کرد که مهمترین مناطق حضور عناصر مسلح در آن وادی بردى و الزبدانی است.

انتهای پیام/خ

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x