تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

کشف ۱۹ تن مواد پیش‌ساز محترقه در استان البرز

  • کد خبر : 30058
  • 27 اسفند 1392 - 11:15
کشف ۱۹ تن مواد پیش‌ساز محترقه در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی یک شرکت غیرمجاز ساخت مواد منفجره در اشتهارد و کشف ۱۹ تن مواد پیش‌ساز مواد محترقه در استان خبر داد.

 

به گزارش کمال مهر  به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، علی گودرزی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و تشدید کنترل راه‌های ارتباطی استان از لحاظ ورود مواد محترقه، کارگاه‌ها و انبارهای تولید مواد شیمیایی، ماموران انتظامی شهرستان اشتهارد طی یک عملیات پلیسی موفق به شناسایی یک شرکت تولید و پخش مواد شیمیایی اولیه برای ساخت مواد منفجره و محترقه شدند.

وی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک شرکت غیرمجاز در شهرک صنعتی اشتهارد اقدام به ساخت مواد شیمیایی اولیه جهت ساخت مواد منفجره می‌کند پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

گودرزی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی، تحقیقات نامحسوس و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی دریافتند که فردی که مدیر یک شرکت غیرمعتبر و فاقد پروانه بهره‌برداری و مجوز است در شهرک صنعتی واقع در اشتهارد اقدام به ساخت مواد شیمیایی اولیه برای ساخت مواد منفجره و محترقه می‌کند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضایی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و به صورت غافلگیرانه در بازرسی از این شرکت مقدار ۱۹ تن مواد پیش‌ساز مواد محترقه و منفجره را کشف کردند و شرکت مذکور نیز پلمب شد.

لازم به ذکر است؛ سازمان استاندارد با آزمایش نمونه‌ای از مواد مکشوفه صحت استفاده از این مواد را در ساخت مواد محترقه و منفجره تأیید کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x