تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قنبرآباد محله ای «ناآباد» در مهرشهر کرج

  • کد خبر : 23854
  • 11 اسفند 1392 - 11:10
قنبرآباد محله ای «ناآباد» در مهرشهر کرج

زمانی که اسم مهرشهر کرج بر سر زبان هرکسی جاری میشود اولین تصویری که در ذهنش حک می شود تصویر باغ سرسبز سیب و تمامی بلوار های آذین شده و کاخ مروارید و جامعه مرفح نشین آن در این منطقه است.

به گزارش گروه «محله ما» کمال مهر؛ زمانی که اسم مهرشهر بر سر زبان هرکسی جاری میشود اولین تصویری که در ذهنش حک می شود تصویر باغ سرسبز سیب و تمامی بلوار های آذین شده و کاخ زیبای مروارید(شمس) در این منطقه است.

باغ

باغ سیب مهرشهر

uj

کاخ مروارید(شمس)

اما مردمی که این منطقه را نمیشناسند جالب است بدانند که فقط ۱ بلوار باعث تبتعیض بین دو محدوده شده است.دو محدوده ای که اگر نظارگر آن باشید و ببینید باعث حیرتتان می شود. که مسئولین شهری نگاهی متفاوت در این دو نقطه شهر داردند.

 

اینجا قنبرآباد واقع در مهرشهر ابتدای حسین آباد انتهای خیابان اکبر آباد با تراکم جمعیتی حدوداً ۲۰۰۰ نفری می باشد و زمانی که برای تهیه خبر  در حال گذر از این محله بودیم محدوده ای عجیب را دیدیم که در فیلمهای روستایی شاهد آن هستیم. محدوده ای که  مردم با  مشقت هایی فراوان زندگی می کنند و هیچ راه چاره ای جز سازش ندارند.

زمانی که از ساکنین علت خاکی بودن زمینها را جویا شدیم دوباره پای بی توجهی مسئولان و وعده های کاندیداهای انتخاباتی شورا و مجلس به میان آمدکه چند مرتبه ای این موضوع پیگیری و مطرح شده است اما رسیدگی صورت نگرفته . و فقط برای کسب آرا به این محله ها می آیند و حرفی می زنند و اینجا به دست فراموشی سپرده می شود…

IMG_0470

مردم از بازاری می گویند که مثل  بازارهای چند سال پیش ۱روز در هفته مقابل خانه هایشان بساط پهن می کنند و همان ۱ روز باعث می شود که مردم دچار دردسر شوندوآثار به جای مانده از همین بازارباعث شده چهره ی زشتی به محله شان بدهد.

به گفته ی یکی از ساکنین این محله (قنبرآباد) شبها از بوی فاضلاب این منطقه ، جمع آوری زباله و صدای حیوانات خوابشان نمی برد.

IMG_0477

بدون شرح!

دیوارهای کاهگلی  محله که هر لحظه امکان ریزش را در خود دارد و مردم نگران از اینکه مبادا کودکانشان در حال بازی  از کنار آن گذر کنند و اتفاق جبران ناپذیری پیش رخ دهد.

نبود ایمنی مناسب و نظارت نسبت به مواردی از این قبیل در این محله

 

بنابر این گزارش مردم محله قنبر آباد نسبت به رفع موارد عنوان شده از مسئولین امر درخواست پیگیری و اقدام سریع دارند.

گروه «محله ما» کمال مهر امیدوار است مسئولین نسبت به رفع مشکلات این محله در مهرشهر کرج اقدامات لازم را صورت داده ؛ که  وجود چنین مکان هایی در منطقه مهرشهر با این همه معضلات و مشکلات عدیده به دور از شأن دستگاه های اجرایی ادارات و سازمان های ذی ربط در کلانشهر کرج می باشد. و این محله نمونه ای از دیگر مناطق فراموش شده مهرشهر می باشد.

انتهای پیام /نداترکاشوند

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x