تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

اوباما برنده جایزه اسلام هراسی شد

  • کد خبر : 25188
  • 07 اسفند 1392 - 11:17
اوباما برنده جایزه اسلام هراسی شد

کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلستان، جایزه سالانه اسلام هراسی سال ۲۰۱۴ را به باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا داد.

گروه بین الملل «کمال مهر» ؛ این کمیسیون هر ساله نظر سنجی عمومی برای انتخاب بدترین اسلام هراسان در سراسر دنیا برگزار می نماید. افراد مسلمان و غیر مسلمان می تواندند متخلفان در این زمینه را کاندید نمایند.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی، در ۲۱ فوریه ۲۰۱۴ طی جشنی که برای جمع آوری کمک های مالی برگزار نمود اسامی افرادی را که در این نظرسنجی بالاترین رای را به عنوان “بدترین اسلام هراسان” بدست آوردند، معرفی نمود و برای آنها جایزه ای در نظر گرفت.
بر اساس نظر سنجی، بالاترین جایزه سال اسلام هراسی به علت ادامه حمله پهباده ها به مناطق غیر نظامی، عدم تعطیلی زندان گوانتانانمو برخلاف تبلیغات انتخاباتی در هر دو دوره و معرفی “قانون اختیارات دفاعی ملی” که تمام آمریکا را تبدیل به گوانتانامو می نماید، به باراک اوباما تعلق گرفت.
از جمله سیاستمداران دیگری که بعد از باراک اوباما در صدر این لیست قرار دارند می توان به فرانسوا اولان رئیس جمهور فرانسه بخاطرحمله به مالی، و وزیر کشور انگلستان ترزا می به دلیل ابطال تابعیت مسلمانان انگلیس و انجام اعمالی از این قبیل اشاره نمود.
در این برنامه علاوه بر جایزه اصلی، چهار جایزه دیگر به چهار فرد از هر منطقه جغرافیایی به عنوان بدترین اسلام هراس ارائه گردید. این افراد پاملا گلر از آمریکا، رحیم کاسام از انگلیس، آنگ سان سو چی از آسیا و استرالیا، و عبدالفتاح السیسی از خاورمیانه و آفریقا هستند.
منبع: دیده بان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x