تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قابل توجه دانش آموزان!مدرسه ها تا ۲۸ اسفند دایر است

  • کد خبر : 24921
  • 06 اسفند 1392 - 12:00
قابل توجه دانش آموزان!مدرسه ها تا ۲۸ اسفند دایر است

کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی تا روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر هستند.

 

گروه اجتماعی «کمال مهر» ؛ محمد دیمه‌ور با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان تا روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر هستند و دانش آموزان باید در کلاسهای درس حضور داشته باشند، افزود: تقویم آموزشی تابع تقویم رسمی کشور است، لذا تعطیللات نوروز امسال دانش آموزان از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود.

 

وی از مدیران مدارس خواست تا طبق تقویم آموزشی برنامه‌ریزی کنند، چراکه مدارس باید تا آخرین روز کاری دایر باشند و آموزش ادامه داشته باشد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان از غیبت غیر موجه در روزهای پایانی سال خودداری کنند و خانواده‌ها نیز بر حضور فرزندانشان در مدارس تاکید داشته باشند و به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که به آموزش دانش آموزان لطمه وارد نشود.

 

به گفته دیمه‌ور، همچنین با دانش آموزانی که در روزهای پایانی و نزدیک به تعطیلات غیبت غیرموجه داشته باشد، طبق دستورالعمل انضباطی برخورد می‌شود.

 

همچنین مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با بیان اینکه بر اساس تقویم رسمی کشور، آخرین روز قبل از آغاز تعطیلات، چهارشنبه (۲۸ اسفند ماه) است، گفت: کلیه مدارس تا پایان روز بیست و هشتم اسفند دایر هستند و هیچ مدیری حق تعطیلی کلاس‌ها را ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس حق تعطیلی زودهنگام مدارس قبل از ۲۸ اسفند ماه را ندارند، اظهار کرد: بر اساس تقویم آموزشی و تقویم رسمی کشور، تمامی مدارس تهران تا روز ۲۸ اسفند دایر است و نه تنها معلمان، بلکه مدیران نیز نباید نسبت به تعطیلی زودهنگام مدارس و کلاس‌ها اقدام کنند و هیچ دلیلی برای این تعطیلی پذیرفته نمی‌شود.

 

ثقفی همچنین گفت: با هر گونه غیبت غیرموجه دانش‌آموزان نیز طبق آیین‌نامه مربوطه برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x