تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستگیری ۶۴ نفر از اراذل و اوباش کرج

  • کد خبر : 24671
  • 04 اسفند 1392 - 11:48
دستگیری ۶۴ نفر از اراذل و اوباش کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۶۴ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حقیقی ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت عده‌ای از اراذل و اوباش در منطقه حصارک پایین، شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت این منطقه در دستور ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپ‌های ویژه اطلاعاتی به منظور شناسایی متهمان آغاز که پس از چندین روز تحقیقات میدانی و کنترل‌های نا محسوس پاتوق اصلی متهمان شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مسئول افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته طرح عملیاتی پاکسازی منطقه حصارک پایین طی سه روز و به صورت متناوب با حضور ۱۶ اکیپ خودرویی و موتوری متشکل از ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۶ حصارک به مرحله اجرا درآمد.

حقیقی درباره نتایج، کشفیات و دستگیری‌ها در اجرای این طرح گفت: تعداد ۶۴ نفر از اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر، مالخر اموال مسروقه، مظنون به سرقت و اخاذی تحت عنوان مامور انتظامی درچندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های تخصصی به کلانتری منتقل شدند.

وی تأکید کرد: در بررسی‌های دقیق از متهمان و محل‌های اختفای آنها ۱۴ گرم مواد مخدر از نوع شیشه، چهار قبضه قمه و چاقو، یک قبضه تفنگ بادی، تعدادی گوشی تلفن همراه، تبلت و شارژر گوشی تلفن همراه، ۱۰۰ کیلو میله آلومینیوم و یک جفت باند و یک دستگاه ضبط مسروقه، دو دستگاه جارو برقی، دو دستگاه دوچرخه، دو دستگاه خودرو مسروقه کشف و ۱۰دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه اهالی منطقه حصارک از اجرای طرح مذکور توسط پلیس نهایت رضایتمندی و خرسندی را ابراز داشته و خواستار ادامه طرح‌های فوق شدند، بیان داشت: با توجه به روزهای پایانی سال، اجرای این گونه طرح‌ها که با اقتدار پلیس نیز همراه است می‌تواند از نظر روانی تأثیر به سزایی دربین مردم به ویژه در منطقه اجرای طرح گذاشته و از سوی دیگر موجب نوعی رعب و وحشت در مجرمان شود.

حقیقی در پایان گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و به ویژه شکستن قدرت پوشالی اراذل و اوباش تاثیر به سزایی در ارتقای احساس امنیت شهروندان خواهد داشت، مدت اجرای طرح مذکور را ۴ روز عنوان کرد که پس از اجرای موفقیت آمیز این طرح در سه روز متوالی، چهارمین روز آن نیز به زودی اجرا خواهد شد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x