تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

استیضاح وزیر روحانی کلید خورد

  • کد خبر : 24719
  • 04 اسفند 1392 - 15:26
استیضاح وزیر روحانی کلید خورد

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس از تهیه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۸ محور خبر داد و گفت که این طرح امروز تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

کمال مهر: نماینده مردم قصرشیرین در مجلس از تهیه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۸ محور خبر داد و گفت که این طرح امروز تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۸ محور تهیه شده و امروز تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

وی در خصوص محورهای این استیضاح گفت: سو‌ء‌ مدیریت در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش، سوء‌ مدیریت در برخی استان‌ها، عدم احقاق حقوق فرهنگیان و عدم اجرای مرخصی زایمان ۹ماهه از محورهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

نماینده مردم قصرشیرین با بیان اینکه فانی انسان خوب و دوست‌داشتنی است، تأکید کرد: سوءمدیریت در حوزه کاری، کار دست آقای فانی داده و علی‌رغم رایزنی‌های مجلس با وی، نتیجه‌ای حاصل نشده‌ است ضمن اینکه ایثارگران نسبت به روند کار ناراضی هستند و وزارت آموزش و پرورش پس از ۲۲ سال از پایان جنگ در مورد ۵ استان درگیر در جنگ در موضوع حق و حقوق ایثارگری اقدامی انجام نداده و این حق و حقوق را نادیده گرفته‌ است.

حسینی تأکید کرد: این طرح استیضاح ۸ محور دارد ولی موارد دیگر در حال جمع‌بندی است و نمایندگان به سرعت کار را دنبال می‌کنند البته وزیر آموزش و پرورش فرد اخلاقی و دوست‌داشتنی است اما ما نمی‌توانیم از قانون عبور کنیم.

وزیر باید به قانون تمکین می‌کرد لذا به دلیل حاکم‌شدن موج نارضایتی در وزارت آموزش و پرورش، ناچاریم که از حق و حقوق فرهنگیان دفاع کنیم. وی در پایان درباره تعداد امضاهای طرح استیضاح نیز گفت که هم اکنون نمی‌توان تعداد امضاها را بیان کرد ولی تعداد امضاها به سرعت اضافه می‌شود و استقبال‌کننده از این طرح در مجلس زیاد است.

خبرگزاری تسنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x