تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۱۰ مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی

  • کد خبر : 24463
  • 03 اسفند 1392 - 9:30
۱۰ مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی

بازار تبلت‌های ارزان قیمت با توجه به کاربردی بودن این کالا و نیز با وجود کاهش قدرت خرید خانواده‌ها، بازار خوبی عنوان می‌شود و فروشندگان این تبلت‌ها معتقدند که تبلت‌های دانش‌آموزی مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

کمال مهر: بازار تبلت‌های ارزان قیمت با توجه به کاربردی بودن این کالا و نیز با وجود کاهش قدرت خرید خانواده‌ها، بازار خوبی عنوان می‌شود و فروشندگان این تبلت‌ها معتقدند که تبلت‌های دانش‌آموزی مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از کمال مهر، در این گزارش ۱۰ مدل پرفروش بازار که قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان دارد معرفی شده است.

تبلت T7 هیوندای در جمع پرفروش‌های بازار

مدل T7 کمپانی هیوندای که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۱۹۶ × ۱۱۸ × ۹/۱۰ میلی‌متر و وزن ۳۰۳ گرم دارای پردازنده Exynos 4412 Chipset – Quad-Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایت است. این تبلت از صفحه نمایش لمسی از نوعTFT LCD و اندازه هفت اینچی بهره می‌برد که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، GPS، بلوتوث و نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، حسگر شتاب سنج و microUSB و HDMI از جمله امکانات این تبلت محسوب می‌شود.

MercurymTab یک تازه وارد پرفروش

تبلت مرکوری ام تب استریک که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود یک تبلت تازه وارد بازار است که دارای ابعاد ۱۸۸ × ۱۱۵ × ۷ میلی‌متر و وزن ۲۸۰ گرم است و از پردازندهARM MTK 6575 Chipset , Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایتی بهره می‌برد. این مدل دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب سیم‌کارت به همراه قابلیت مکالمه  GPRS – GPS – Edge و بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم، رادیو، حسگر شتاب سنج  و microUSB و HDMI را دارا است.

MercurymTabاسمارت تاچ ۲۰۰ هزار تومانی در جمع پرفروش‌ها

SmartTouch Life مدل TA701254 که حدود ۲۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۵/۱۹۰ × ۷/۱۱۱ × ۷/۱۲ میلی‌متر و وزن ۲۹۵ گرم است و از پردازنده ARM Cortex-A9 Processor و حافظه داخلی چهارگیگابایت بهره می‌برد. صفحه نمایش این تبلت لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ است و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب کارت حافظه و وب کم و نیز حسگر شتاب سنج و microUSB از دیگر امکانات این تبلت محسوب می‌شود.

تبلت ۳G مارشال با قیمت ۲۲۰ هزار تومان

مدل Marshal ME-702 که حدود  ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد یکی از تبلت‌های پرفروش ارزان قیمت است که از نسل سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. این مدل در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۸/۹ میلی‌متر و وزن ۳۲۰گرم دارای پردازنده ARM Telechips TCC8923 Chipset , Cortex-A5 CPU و حافظه داخلی هشت گیگابایت است که از مدل پردازنده گرافیکی Mali-400 پشتیبانی می‌کند. تبلت مارشال دارای صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچی است که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB را دارد.

Marshal ME-702دومین اسمارت تاچ ارزان قیمت

تبلت اسمارت تاچ لایف تی سی ۷۰۱۶۵۰۴ که حدود ۲۵۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود در ابعاد ۱۹۱ × ۱۱۶ × ۹/۱۱ میلی‌متر و وزن ۳۱۶ گرم دارای پردازنده Cortex A9 processor Dual Core است و از حافظه داخلی چهار گیگابایت و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD و اندازه هفت اینچی بهره می‌برد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه، وب کم و حسگر شتاب سنج و microUSB از جمله ویژگی‌های این تبلت است.

Smart Touch Life T & Cتبلت ایناول ۴۰۰ هزار تومانی در جمع خوش‌اقبال‌ها

تبلت ایناول مدل Innovel I710B نیز در جمع خوش اقبال‌های ارزان قیمت قرار دارد که حدود ۴۰۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود و ابعاد آن نیز: ۱۹۴ × ۵/۱۲۰ × ۲/۱۰ میلی‌متر است و ۳۲۰ گرم وزن دارد. این تبلت از پردازندهARM AML8726-MX Chipset – Dual Core Cortex-A9 CPU و حافظه داخلی ۸ گیگابایت، حافظه در دسترس کاربر ۶ گیگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه بهره می‌برد. صفحه نمایش لمسی از نوع LED-backlit IPS LCD در اندازه ۰/۷ اینچی و امکانات ارتباطی چون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – USB و HDMI از جمله ویژگی‌های این تبلت است.

Innovel I710Bتبلت ایسوس در جمع ارزان قیمت‌ها

تبلت ممو پد اچ دی ام ای ۱۷۳ ایکس کمپانی ایسوس با ۴۶۰ هزار تومان قیمت و حافظه۱۶ گیگابایتی یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود. این تبلت در ابعاد۸/۱۰ × ۶/۱۲۰ × ۸/۱۹۶ میلیمتر و وزن ۳۰۲ گرم دارای پردازنده- MT8125 Chipset – Quad-Core Cortex-A7 و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت است که از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LED-backlit LCD  در اندازه هفت اینچ بهره می‌برد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، GPS، بلوتوث، قابلیت نصب کارت حافظه، دوربین و وب‌کم، حسگر شتاب‌سنج و microUSB از جمله امکانات این دستگاه است.

Asusتبلت ایرانی دیمو ۷۰۰S خوب می فروشد

تبلت ایرانی دیمو مدل Dimo700Snew Call Simcard Bluetooth نیز که ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد فروش خوبی را در میان تبلت‌های ارزان قیمت به خود اختصاص داده؛ این مدل دارای ۴GB حافظه داخلی و قابل افزایش از طریق افزودن کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت است. دارا بودن صفحه نمایش هفت اینچی لمسی LCD Capacitive و وزن ۳۵۰ گرم و پشتیبانی از سیستم عامل Google Android نسخه‌ ۱/۴ (Ice Cream Sandwich) از دیگر امکانات این تبلت است.

Dimo700Snew Callتبلت ایرانی جی ال ایکس در جمع پرفروش‌ها

تبلت ایرانی جی ال ایکس مدل TabJet که دارای ابعاد ۱۹۷ × ۱۲۴ ×۱۱ میلی‌متر و وزن ۳۴۶ گرم است نیز در بازار فروش خوبی دارد. این مدل که حدود۴۵۰ هزار تومان قیمت داده می‌شود از پردازنده ARM Mediatek MT 6577 Chipset , Dual-Core CPU و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی Power VR SGX 531 و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD در اندازه هفت اینچ از دیگر امکانات این تبلت است.

LG X TabJetارزان‌ترین تبلت ایرانی در جمع پرفروش‌ها

تبلت ایرانی ارزان قیمت دیمو ۵۰۰ که حدود ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد نیز در جمع پرفروش‌های ارزان قیمت دیده می‌شود. این تبلت در وزن ۳۰۰ گرم و صفحه نمایش لمسی هفت اینچی تولید شده که از سیستم عامل Android 4.0.4 و پردازنده boxchip A13 – ۱.۲gh پشتیبانی می‌کند. دارا بودن حافظه داخلی ۴GB با قابلیت افزایش تا ۱۶GB و حافظه رم ۵۱۲ mb ddr3 از دیگر ویژگی‌های این تبلت است.

برسام
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x