تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

چرا فریدون جیرانی به تلویزیون رفت؟

  • کد خبر : 24605
  • 03 اسفند 1392 - 13:11
چرا فریدون جیرانی به تلویزیون رفت؟

فریدون جیرانی گفت: علی‌رغم مخالفت‌های فراوان، بر مبنای ایده تحمل به برنامه‌ی «هفت» آمده‌ام.

کمال مهر: فریدون جیرانی گفت: علی‌رغم مخالفت‌های فراوان، بر مبنای ایده تحمل به برنامه‌ی «هفت» آمده‌ام.

این کارگردان و مجری سابق این برنامه‌ی سینمایی که در مقطعی از اجرای این برنامه کنار گذاشته شده، خطاب به مجری فعلی این برنامه گفت: علی رغم مخالفت‌های فراوان بر مبنای ایده تحمل به این برنامه آمده‌ام، زیرا معتقدم ما باید در شرایط فعلی همدیگر را تحمل کنیم. شما من را و من شما را تحمل کنیم.

او شامگاه گذشته ۲ اسفند ماه ادامه داد: همه باید همدیگر را تحمل کنیم. تحمل باید اساس عقلی جامعه‌ی هنری ما شود. من بر مبنای احترام به تحمل که در شرایط فعلی واجب است در جامعه سینمایی ایران صورت بگیرد، نه مثل آقای مشایخی عصبانی شویم، تحمل کنیم حرف‌های آقای عطاران را و بعد تحمل کنیم طرفداران فیلم «شیار ۱۴۳» و آنها هم تحمل کنند که فیلم « عصبانی نیستم» رتبه‌ی سوم شده است. بر مبنای این تحمل ما باید کنار هم بنشینیم و من بر مبنای این تحمل و علی‌رغم مشکلاتی که با برنامه داشتم اینجا آمدم و با احترام با شما صحبت می‌کنم.

جیرانی گفت: خوشحالم که شما طالبی‌نژاد را به این برنامه دعوت کردید و او از من انتقاد کرد و من هم باید تحمل کنم که او از من انتقاد کرد. همه باید یاد بگیریم که در این سینما، سلیقه‌های مختلف از سلحشور تا فرمان آرا وجود دارد بنابراین باید همدیگر را تحمل کنیم. در حال حاضر دولتی بر سر کار آمده که می‌خواهد این سلیقه‌ها را کنار هم بنشاند و بگوید که با یکدیگر با مدارا زندگی کنید، خوشحالم که سلیقه‌های متفاوت به برنامه می‌آید و من هم این انتقادها را تحمل می‌کنم.

بر خلاف عادت همیشگی این برنامه که معمولا پیش از شروع گفت‌و گو میهمانان به روی صندلی نشسته‌اند، این‌بار جیرانی و جعفری جوزانی که برای حضور در میزگردی آمده بودند، بعد از شروع برنامه وارد صحنه شدند و محمود گبرلو ( مجری فعلی برنامه) به احترام کسی که به گفته‌ی خودش خاک این برنامه را خورده است، ایستاد.

خبرگزاری ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x