تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سرنوشت تلخ در جاده مرگ

  • کد خبر : 24486
  • 03 اسفند 1392 - 9:55
سرنوشت تلخ در جاده مرگ

شبکه ایران / عروس باردار، داماد چشم‌ انتظار به همراه مادرشوهر و مادرزن در مسیر بیمارستان بودند که گرفتار سرنوشتی مرگبار شدند.

عروس باردار، داماد چشم‌ انتظار به همراه مادرشوهر و مادرزن در مسیر بیمارستان بودند که گرفتار سرنوشتی مرگبار شدند. در تصادف جاده‌ای، زوج جوان و مادرزن کشته شدند و مادرشوهر در یک قدمی مرگ قرار دارد.این حادثه ساعت ۵/۱۰ صبح ۲۹ بهمن ماه سال جاری در حوالی خیابان خیرآباد رخ داد و خودروی هیوندا که در مسیر نسیم‌شهر به جاده ساوه در حرکت بود با کامیونی متوقف شده در مسیر عبور ممنوع تصادف کرد.پس از اعزام آمبولانس به محل مشخص شده دو تن از سرنشینان که «بهزاد طاهری» ۲۳ ساله و «عارفه جعفری» ۵۵ ساله بودند در دم جان باختند و زن ۲۰ ساله باردار به نام «لیلا مردی» همراه زن ۵۰ ساله دیگری هنوز زنده هستند. در حالی که بررسی‌های نخست نشان می‌داد «لیلا» و مادرشوهرش هنوز نفس می‌کشند و شوهر این زن باردار و مادرش در صحنه از پای درآمده‌اند، متخصصان و پزشکان بیمارستان الزهرای رباط کریم دست به اقدام‌های نجات زدند و با وجود تولد نوزاد مشخص شد مادر و کودکش نیز تسلیم مرگ شده‌اند.دایی عروس باردار با صدایی بغض‌آلود به خبرنگار شوک گفت: خواهرزاده‌ام لیلا باردار بود و همان روز حادثه باید برای زایمان به بیمارستان منتقل می‌شد به همین خاطر وی با شوهرش بهزاد و مادرشوهرش و خواهرم عارفه از نسیم‌شهر به سمت جاده ساوه حرکت کردند تا سریعاً خود را به بیمارستان برسانند اما به دلیل پیچ تندی که در مسیر وجود داشت تعادل خودرو به هم خورده و این حادثه تلخ رخ داد.
دایی خانواده ادامه داد: متأسفانه در این جاده بارها شاهد حوادث تلخ و غم‌انگیز بودیم چرا که در این مسیر یک پیچ تند با یک سراشیبی وجود دارد که هیچ سرعت‌گیری در آن محل نصب نشده و کامیون نیز با این‌که عبور ممنوع است اما در مسیر پایانه متوقف شده‌ بود که همین موضوع باعث شد دامادمان با آن برخورد کند و این حادثه تکان‌دهنده رخ دهد. وی ادامه داد: متأسفانه پس از بروز حادثه شهرداری و مسئولان تازه به فکر چاره‌ افتاده‌اند و سرعت‌گیر و تابلوی توقف‌ ممنوع نصب کردند و یک مأمور در آن مسیر قرار دادند تا از حوادث دیگر جلوگیری شود. به گفته شاهدان حادثه، مأموران و گروه‌های امدادی بعد از ۴۰ دقیقه در محل حاضر شدند که متأسفانه در آن زمان بهزاد و عارفه در دم جان خود را از دست داده بودند و خواهرزاده‌ام لیلا که به دلیل زایمان خون زیادی از دست داده بود پس از انتقال به بیمارستان الزهرا به علت خفگی جانش را از دست داد و دختر متولد شده‌اش نیز طولی نکشید به علت خفگی از دنیا رفت. مادر شوهر لیلا نیز بشدت آسیب‌دیده و برای مداوا به بیمارستان شهدای هفتم‌تیر منتقل شد که به گفته دکتر و پرستاران حال وی نیز وخیم است.جعفری گفت: متأسفانه همیشه باید چندین حوادث رخ دهد تا مسئولان چاره و راهکاری بیندیشند. ای کاش آنها پیش از حادثه به فکر باشند و در چنین مسیرهایی همه جوانب را در نظر بگیرند تا خانواده‌ای عزادار نشوند. این یک حادثه تکان‌دهنده بود که در لحظه‌ای کوتاه اتفاق افتاد. وقتی همه فکر می‌کردیم روزهای خوشی را با به دنیا آمدن نوزادی جشن می‌گیریم اما سرنوشت ورق خورد و به علت یک بی‌احتیاطی و بی‌مسئولیتی جشن تولد نوه خواهرم به عزا تبدیل شد.
 

 

منبع : روزنامه  ایران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x