تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قتل مشکوک خواهر شهید لاجوردی در دماوند

  • کد خبر : 24207
  • 01 اسفند 1392 - 9:15
قتل مشکوک خواهر شهید لاجوردی در دماوند

خواهر شهید اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به طرز مشکوکی به قتل رسید.

کمال مهر: خواهر شهید اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب به طرز مشکوکی به قتل رسید.

حسین لاجرودی فرزند شهید لاجوردی در این باره اظهار داشت: خواهر شهید لاجوردی مرگ مشکوکی داشته که مسئولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند.

وی درباره جزئیات این حادثه نیز گفت: ۳ روز از حادثه می‌گذرد و ۲ روز قبل، مسئولان جنازه وی را پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بوده است، اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند.

لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم که مسائل برای خودمان محرز شود.

فرزند شهید لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی شدن پیگیری این پرونده هم اظهار داشت: این موضوع به این بستگی دارد که چه زمانی آنان (مسئولان اطلاعاتی و انتظامی) به سرنخ‌ها برسند.

وی با بیان اینکه خواهر شهید لاجوردی ۷۰ سال سن داشت، خاطرنشان کرد: ایشان دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.

لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن مسئله در حال انجام است.

شهید اسدالله لاجوردی در ۱ شهریور ۱۳۷۷ در محل کار خود در بازار تهران، توسط ۲ نفر از اعضای منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x