تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اپلیکیشن‌ های ناشناخته ولی جذاب

  • کد خبر : 23940
  • 30 بهمن 1392 - 9:24
اپلیکیشن‌ های ناشناخته ولی جذاب

بارها اتفاق افتاده که با سرویس یا اپلیکیشنی روبرو شدیم که وب سایت رسمی آن دچار بی‌مهری طراحان وب شده است. این دلیل کم‌باب بودن سایت‌ها و سرویس‌های زیبا را نشان دهد. اما کافیست کمی بیشتر در فضای اینترنت حفاری کنید تا به سرویس‌های الهامبخش و زیبای زیادی دست پیدا کنید.

کمال مهر: بارها اتفاق افتاده که با سرویس یا اپلیکیشنی روبرو شدیم که وب سایت رسمی آن دچار بی‌مهری طراحان وب شده است. این دلیل کم‌باب بودن سایت‌ها و سرویس‌های زیبا را نشان دهد. اما کافیست کمی بیشتر در فضای اینترنت حفاری کنید تا به سرویس‌های الهامبخش و زیبای زیادی دست پیدا کنید.

این سایت‌ها به جهت استفاده مناسب از تصاویر و نوشتار یا ویدئوها و مسیریابی، نمونه‌های خوبی برای الهام‌گیری جهت ارائه یک طراحی یا یک محصول خوب و جذاب هستند. به خاطر بسپارید که کاربران می‌بایست وب سایتی که برای معرفی محصول خود ارائه می‌دهید را درک کنند و آن را به راحتی بفهمند در غیر این صورت به راحتی کاربر خود را از دست می‌دهید و نهایتا محصول معرفی شده شما ناشناس باقی خواهد ماند.

اما در نهایت قصد ما آنالیز طراحی وب سایت نیست بلکه فقط می‌خواهیم تعدادی محصول و اپلیکیشن مفید را مختصرا معرفی کنیم تا در کنار آشنایی با آنها، با طراحی چشم نواز وب سایت‌های آنها نیز آشنا شوید.

Timely

ایده کلی این اپلیکشن زمانبندی و برنامه‌ریزی به صورت همزمان است. به وسیله این اپلیکیشن شما می‌توانید پروژه‌ها و برنامه کاری خود را نه تنها به صورت هفتگی و روزانه بلکه به صورت زمان بندی شده نیز برنامه ریزی کنید که این خود شاید برای افراد زیادی خوشایند و کارآمد باشد. همچنین در آخر می‌توانید شرح کلی عملکرد خود را به صورت زمان بندی شده نیز مشاهده کنید.

Foogi

این سرویس نیز شبیه Timely به برنامه‌ریزی می‌پردازد. اما هدف آن پیدا کردن زمان‌های خالی و آزاد شماست. این اپلیکیشن با دانستن برنامه کاری شما زمان‌های خالی و از دست رفته شما را پیدا کرده و آنها را برای شما برجسته می‌کند تا از آنها به نحو احسنت استفاده مفید ببرید.

Klout

برای تعدادی از افراد تاثیر گذاری تولید محتوا و حضوری که در فضای مجازی دارند مهم است. سرویس Klout با رابط کاربری زیبا و ساده خود به شما این امکان را می‌دهد که از تاثیرگذاری و بازخورد فعالیت مجازی خود در شبکه‌های اجتماعی با خبر شوید.

Inside Travel Guides

قطعا برای شما هم پیش آمده باشد در سفری که به شهری غریب داشتید، از اماکن تفریحی و جذاب آن شهر اطلاعات زیادی نداشتید و فکر می‌کردید اگر کسی بود که راهنمای شما می‌شد قطعا بیشتر خوش می‌گذشت. این سرویس با کمک گرفتن از نویسندگان و شهروندان هر شهر، بهترین پیشنهادات و توصیه‌های جذاب را جمع‌آوری کرده و با جزئیات کامل به روی نقشه به مسافرین ارائه می‌کند و در نهایت راهنمای بهترین و یونیک‌ترین ماجراجویی‌ها را در گجت خود خواهید داشت.

Loomideck

درکارهای گروهی همیشه موضوع هماهنگی و همکاری اعضا مطرح بوده است. سرویس Loomideck این امکان را فراهم می‌سازد که در کارهای گروهی از دو نفر گرفته تا شرکت‌های چند ملیتی، هر شخص بتواند در یک فضای شخصی و جداگانه به شرح و انجام وظایف حوزه خود بپردازد. این سرویس با محیط ساده خود به شرکت شما کمک می‌کند که پروژه‌ها و کارمندان خود را تعریف کرده و برای آنها اهدافی تعیین کنید و در نهایت پروژه را به سرانجام برسانید.

WorkFu

به وسیله این سرویس شما به راحتی مهارت‌ها و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف در معرض نمایش قرار می‌دهید. کافیست در سایت ثبت نام کنید و راهنمایی‌های سایت را دنبال کرده تا درنهایت در یک غالب زیبا مهارت‌های خود را مشاهده و برای بقیه افراد نیز ارسال کنید.

Peek Calendar

شعار این اپلیکیشن ۲ دلاری “تقویم انسانی” می‌باشد. تقویمی که فقط یک تقویم ساده نیست. این اپلیکیشن با ظاهر خاص و زیبای خود امکاناتی نظیر مشاهده برنامه روزانه، زمان آزاد و امکانات جذاب دیگری را برای شما به ارمغان می‌آورد. حتی با تکان دادن دستگاه خود به شما پیشنهاداتی نیز در رابطه با فعالیت روزانه شما می‌دهد.

PandaDoc

این سرویس به شما امکان ساخت، ارسال و دریافت اسناد امضا شده را از هرجا و با هر دستگاهی می‌دهد. پاندا داک با اتصال با CRM شما و اپلیکیشن‌های گوگل، محیط امنی را برای افزایش بهره وری و انجام معاملات اینترنتی شما فراهم ساخته است.

Storehouse

افراد زیادی هستند که به مسافرت‌ها و ماجراجویی‌های زیادی می‌روند و در همین سفرها تصاویر و ویدئوهای جذاب زیادی تهیه می‌کنند. با استفاده از اپلیکیشن Storehouse به سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید تجربیات و سفرهای خود را به دیگران نشان داده و همچنین داستان‌های دیگران را نیز مشاهده کنید. کافیست مطالب، تصاویر و ویدئوهای خود را مشخص کرده و به راحتی منتشر کنید تا دیگران را نیز در خاطرات خود شریک کنید.

 

 

 

 

 

 

یک پزشک

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x