تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

اختلاف خانوادگی باز هم حادثه ای خونین آفرید

  • کد خبر : 23681
  • 29 بهمن 1392 - 7:55

اختلاف خانوادگی بین دو گروه کافی بود تا تیراندازی مرگباری در ماهشهر رخ دهد.

 

به گزارش کمال مهر، اختلاف خانوادگی بین دو گروه کافی بود تا تیراندازی مرگباری در ماهشهر رخ دهد و دو تن کشته بر جای بگذارد.

علی رئوفی رئیس پلیس هندیجان گفت: گروه مسلحی در مسیر هندیجان به ماهشهر و در محل چم‌خلف عیسی با هم درگیر شدند. وی افزود: در این درگیری مسلحانه دو تن از دو طرف کشته و چهار تن نیز زخمی و به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

رئیس پلیس هندیجان ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت گزارش این درگیری، مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شده و به بررسی آن پرداختند. براساس گزارشات و بررسی‌های انجام شده مشخص شد این درگیری به دلیل مشکلات خانوادگی بوده که در مسیر هندیجان به ماهشهر بین آن‌ها به وجود آمده و تیراندازی صورت گرفته است.

رئیس پلیس هندیجان خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌ها با استفاده از کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت سرنشینان خودروی سمت درگیری کرده و یک تن از آن‌ها را در دم کشته و پنج تن را زخمی کردند.

رئوفی افزود: زخمی‌های حادثه بلافاصله به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند که یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان باخت و چهار تن زخمی دیگر نیز تحت مداوا هستند.

وی بیان کرد: تاکنون مشخصات هفت تن از مهاجمان مشخص شده اما تعداد کسانی که در این درگیری همراه با ضاربان بودند ۱۰ تن بوده است.

رئیس پلیس هندیجان گفت: هر چند عاملان این حادثه متواری شده‌اند اما با شناسایی آن‌ها امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد دستگیری آن‌ها باشیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x