تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حرکت ارزشمند مجری ۲۰:۳۰ در دلجویی از کارگران شهرداری + عکس

  • کد خبر : 23733
  • 29 بهمن 1392 - 8:52
حرکت ارزشمند مجری ۲۰:۳۰ در دلجویی از کارگران شهرداری + عکس

علی رضوانی؛ مجری خارج از گود بخش خبری ۲۰ و۳۰ در حرکتی قابل تقدیر لباس کارگران شهرداری را پوشید تا به نوعی آزردگی خاطر آنها از سخنان نسنجیده علی دایی را جبران کند.

 

به گزارش کمال مهر دانا علی دایی در برنامه ۹۰ هفته گذشته گفت: یکی با استعداد است و می شود لیونل مسی و دیگری می شود کارگر شهرداری! این حرف های سرمربی پرسپولیس حسابی به کارمندان و کارگران شهرداری به ویژه نظافتچی های محترم شهرداری برخورد و آنها این سخنان را نوعی توهین به خود قلمداد کردند. کارگرانی که تلاش زیادی برای پاکیزگی شهر می کنند و از حرف های علی دایی این اسطوره بزرگ فوتبال ما رنجیده خاطر شدند.

برخی از آنها حتی با رسانه های مختلف تماس گرفتند و از حرف های نسنجیده علی دایی گلایه کردند. به همین دلیل هم علی رضوانی مجری برنامه خارج از گود بخش خبری ۲۰ و ۳۰ شبکه دو سیما در حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر لباس کارگران شهرداری را پوشید و به میان آنها رفت تا به نوعی از این زحمتکشان پرتلاش شهرداری قدردانی کند.

حرکت علی رضوانی بسیار قابل تقدیر و انسان دوستانه بود و توانست به نوعی از کارگران زحمتکش شهرداری دلجویی کند و فضا تلطیف شود. در زیر عکس های علی رضوانی را در لباس کارگران شهرداری می بینید و امیدواریم علی دایی هم از این به بعد سنجیده تر سخن بگوید. به خصوص اینکه او اسطوره و الگوی بسیاری از فرزندان این کارگران شهرداری هم بوده وهست.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x