تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

ششمین جشنواره داستان انقلاب با یاد مرحوم «امیرحسین فردی» آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 23476
  • 28 بهمن 1392 - 0:06
ششمین جشنواره داستان انقلاب با یاد مرحوم «امیرحسین فردی» آغاز به کار کرد

ششمین جشنواره داستان انقلاب دقایقی پیش رسما کار خود را آغاز کرد و مدیران حوزه هنری با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های معمار انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

 

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری کمال مهر، ششمین جشنواره داستان انقلاب دقایقی پیش رسما کار خود را با حضور مولفان، نویسندگان و مدیران حوزه هنری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، عصر امروز یکشنبه و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه نویسندگان شهرستان‌های کشور و تهران که در ششمین جشنواره داستان انقلاب شرکت کرده‌اند در کنار مدیران، معاونان و نویسندگان حوزه هنری به مرقد امام خمینی (ره) رفته و با امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

در این برنامه محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، محمد حمزه زاده معاون هنری حوزه هنری و جمعی از نویسندگان و دبیران و داوران جشنواره حضور داشتند.

گروه حاضر در مرقد امام پس از پیمانی مجدد با آرمان‌های معمار انقلاب و انقلاب اسلامی بر سر مزار امیر ادبیات انقلاب «زنده یاد امیرحسین فردی» حاضر شده و به قرائت فاتحه پرداختند چرا که زنده یاد فردی موسس این جشنواره است.

شامگاه امشب نیز برنامه‌هایی برای نویسندگان حاضر در این جشنواره تدارک دیده شده و فردا دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری هم اندیشی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در ششمین جشنواره داستان انقلاب حدود ۶۳۸ اثر در سامانه ثبت شده است اما در نهایت ۴۰۰ اثر در ۴ بخش نظیر رمان بزرگسال، رمان کودک، داستان بزرگسال و داستان نوجوان به دست دبیرخانه رسید که از این تعداد ۷۰ اثر به مرحله دوم راه یافته‌اند و متعلق به ۶۰ نویسنده بود.

در بخش رمان بزرگسال ۱۲ اثر، در بخش رمان نوجوان ۵ اثر، در بخش داستان کوتاه بزرگسال ۳۴ اثر و در بخش داستان کوتاه نوجوان ۱۸ اثر در مرحله نهایی داوری قرار گرفتند.

اختتامیه ششمین جشنواره سراسری داستان انقلاب ۲۷ بهمن سال جاری در تالار سوره از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد که بودجه این جشنواره ۱۰۰ میلیون تومان است که براساس فراخوان اعلام شده ۴۰ میلیون تومان آن هزینه‌های مربوط به جوایز است.

انتهای پیام/و

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x