تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

حمایت روح الله زم فعال فتنه ۸۸ از همجنسبازان + سند

  • کد خبر : 23614
  • 28 بهمن 1392 - 16:05
حمایت روح الله زم فعال فتنه ۸۸ از همجنسبازان + سند

از جمله صفات غیر اخلاقی و مزموم در ادیان الهی و جوامع اخلاق مدار ، پدیده شوم انحرافات جنسی و همجنسبازی است که دستخوش حمایت مهره های فعال مرتبط با سرویسهای اطلاعاتی غرب در فتنه ۸۸ قرار گرفته است

 

 

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی کمال مهر،پس از انتشار خبری در روز گذشته مبنی بر حمایت آرش سیگارچی کارشناس ارشد صدای امریکا از کلیپ جدید خواننده زن طاغوتی و طراح برنامه های مبتذل شبکه انگلیسی من و تو ، روح الله زم نیز که چند سالی است پس از فرار از ایران، هدایت بخشی از جریان فنته را در خارج از کشور بر عهده دارد،  به  حامیان  منحرفان اخلاقی مطرح شده در این موزیک ویدیوی مستهجن  ملحق شد.

در حالی که این عمل شنیع و غیرقابل قبول در فرهنگ ایرانی اسلامی همواره از سوی افکار عمومی مطرود شده، در راستای پروژه اخلاق زدایی دستگاه  ناتوی فرهنگی غرب، تحرکات جدید مهره های اجیر شده آنها  و تبلیغ برای این عمل ناپسند در شبکه های اجتماعی محفلی شان شدت یافته است.

پیش از این وظیفه تبلیغ این نابهنجاری های اخلاقی بر عهده کارمندان شبکه های انگلیسی بی بی سی و من و تو بود که   به صورت رسانه ای و یا عملی اجرایی می شد  اما  به علت عدم اثرگذاری در جامعه ایرانی ، این مأموریت مشمئز کننده به طیف فعالان جریان فتنه ۸۸ نیز محول شده  و البته  تنها عایدی برایشان تحقیر بیشتر در بین افکار عمومی بوده است .

فرزند ارشد محمد زم که پس از فرار از کشور تنها دلخوشی اش سم پاشی در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و تمسخر اعتقادات مذهبی مردم ایران است، در خصوص ارتباط پدرش با این خواننده طاغوتی می نویسد : ” یکی از این هنرمندانی که سختیها و مرارتهای بسیاری را متحمل شد خانم “گ” بود که من با یک واسطه شاهد مرارتهای رفته بر ایشان در ایران بودم.حتی یادم هست که یکروز به همراه آقای کیمیایی به دفتر پدرم آمد تا مطالبی را مطرح و بر سختیهای فزاینده آن روزگار پایان دهند.

وی که بدلیل انحرافات اخلاقی و روابط غیر عرف در شبکه های اجتماعی مشهور است در حمایت از این عمل شنیع می نویسد:” دیروز این موزیک ویدیو را از خانم “گ” دیدم.صرفنظر از اینکه ایشان همواره مورد تحسین است و هیچگونه تردیدی در دوست داشتنش ندارم،معتقدم موزیک ویدیوی جدید ایشان در آینده ای نزدیک قبح “همجنسگرایی” را در ایران فرو خواهد ریخت و این مسئله را به معضلی بزرگ برای جمهوری اسلامی و جامعه نیمه مذهبی ایران تبدیل خواهد کرد.ضریب نفوذ این آهنگ   در ایران و تاجیکستان بطرز شگفت آوری بالا خواهد بود.بنظر من تاثیر این موزیک ویدیوی زیبای شش دقیقه ای از سریال کلاه پهلوی ۵۴ قسمتی بسیار بیشتر خواهد بود.

اما  این اظهارات هنجار شکنانه وی با اعتراض بسیاری از دوستانش روبرو شده است که تعدادی از  نظرات آن را در زیر می خوانیم:

– سعید مجتهد :  حیف این آهنگ نبود خرج همجنسگرایی بشه؟ملت ما آیا الان لنگ همجنسگرایی است؟ایا فرهنگ جامعه ما آن را می پذیرد؟
فقط باید بگم واقعا متاسفم!
جامعه ای که غیر هم جنس هنوز رسم عاشقی را یاد نگرفته اند این همجنسگرایی دیگر چه صیغه ایست؟
آیا چون در غرب همجنسگرایی داریم،چون آنها خر غلطی می کنند ما هم باید بکنیم؟ی هیچ تردید و شائبه ای باید پذیرفت که همجنسگرایی امری غیر اخلاقی و خلاف طبیعت و از همه مهمتر نزد وجدان اخلاقی جامعه ایرانی به شدت مذموم است.دوستان به جای توجیه اینگونه افراد و گرفتن ژست های روشنفکری باید به فکر درمان آنها باشند و از ترویج و گسترش این رویه غیر اخلاقی جلوگیری گنند.”

– احمد سبزیپور: فقط میگم  متاسفم، تبلیغ کاری رو کرد که حتی حیوانات انجام نمیدن، یه بیماریست، یادم باشه برا چند روز PMC و چند شبکه رو قفل کنم

– فاطمه ساداتی: واقعا متاسفم

– نازنین: من احترام میذارم!!!! ولی یه چیزی واسم عحیبه یه پیر زنه دگوری که پاش لب گوره بیاد تبلیغ همجنس گرایی کنه، زورم میاد، دوست عزیز، خصوصی هر کسی به خودش ربط داره اصلا سرشو بزنه به دیوار ولی با خودش چی فکر کرده، از فردا دختر و.پسر کم سن و.سال یهو همجنس باز میشن،، این درسته؟ چون یه پیر زن جادوگر دفاع که هیچی داره تبلیغ ( که یه جور هجمه و حمله است) انجام بده؟

– رضا: متخصص سواری بر موج

– شکوفه منجزی: چیزی بدتر از بیماری… شرم آوره

– روناهی برخدا: این خانم خوب بلد از فرصتها استفاده کن،شماها مریضین

– نازنین شالچی: برای انسانهای نادان تاسف میخورم

– آرش جست: خدا دوگوش هم شفا بدهد..

– آرمین رادمن: خدا را شکر ایشون آخر عمریه خوب دارن خودشونو نشون میدن!!!

– مریم مهدیان: چیزی به نام همجنس گرایی وجود نداره …جمهع کنید این بساط. مسخره را … شرم اور …..خدا چقدر نکوهش کرده …همجنسگرایی رو …متاسفم

– احمد سبزیپور: شرم آوره، واقعا با چیزهایی که شنیدم نمیدونم چطور این کلیپ رو با خانواده تماشا کنم، آخه خانم “گ ” واقعا حمایت از همجنسبازها زشت بود، من که دیگه به شخصه هیچوقت به ترانه هاتون گوش نمیدم، واقعا ما داریم از نظر اخلاقی به کجا کشیده میشیم، فقط باید بگم که متاسفم واسه همه کسایی که این کلیپ رو دیدن و خوششون اومد، امیدوارم از راهی رو که رفتید برگردید

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x