تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هتک حیثیت بازیکن تیم ملی در فیسبوک

  • کد خبر : 23193
  • 27 بهمن 1392 - 9:44
هتک حیثیت بازیکن تیم ملی در فیسبوک

مرد جوانی که با ساخت صفحه جعلی در فیسبوک باعث ایجاد هتک حیثیت بازیکن تیم ملی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، سرهنگ نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت ورزشکار یکی از تیمهای ملی کشورمان مبنی بر ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی به نام وی توسط فرد یا افرادی ناشناس و درج تصویر ورزشی نامبرده به همراه تصاویر مستهجن که این امر سبب خدشه دار شدن چهره ورزشی او شده است موضوع شناسایی مجرم در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده در فضای سایبر توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرائم رایانه ای پلیس فتا متهم مورد نظر شناسایی و دستگیر شد. در بازجویی های انجام شده متهم در ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد و  منکرموضوع شد اما پس از انجام بازجویی فنی و ارائه مستندات پرونده  لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را درگیری با شاکی و تلاش در جهت تخریب وی عنوان کرد.

سرهنگ یاری در پایان با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال به مراجع قضایی گفت: طبق ماده ۱۸ قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود. متهم این پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x