تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

فریاد جنایتکار متجاوز کرجی در لحظات اعدام /گزارش تصویری

  • کد خبر : 22951
  • 26 بهمن 1392 - 12:14
فریاد جنایتکار متجاوز کرجی در لحظات اعدام /گزارش تصویری

جنایتکار متجاوز در لحظات آخر زندگی ، با فریاد خداوند را صدا میزد و متوسل میشد ، گویا بی توجهی خود را به قسم دادنهای های ائمه اطهار (ع) زن بی پناه ، در هنگام آزار و اذیت وحشیانه خود را به یاد می آورد.

گروه استانی کمال مهر : صبح امروز دو مجرم ۲۲ ساله و ۳۵ ساله در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند تا درس عبرتی برای سایر مجرمان و کسانی باشند که افکار مجرمانه در سر دارند.

نعمت الله جزعی و ابوالفضل رضایی در پوشش مسافرکش اقدام به ۵ فقره زورگیری اموال ، آدم ربایی سرقت مسلحانه ، تجاوز به عنف ، ایجاد ضرب و جرح عمدی با چاقو و رها کردن افراد مورد تعرض خود در بیابانهای اطراف شهر نموده بودند که در خرداد ماه امسال به دام پلیس افتادند.
یکی از این مجرمان در زمان دستگیری به مقاومت پرداخته و مورد اصابت گلوله پلیس نیز قرار گرفته بود و این همان مجرمی بود که به التماسهای زن بی پناه و قسم دادنهایش به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) برای رحم کردن ، توجهی نکرده و قربانی خود را به شدت مورد آزار قرار داده بود.
اعدامی دیگر نیز که به سختی خود را از پله ها بالا کشید در لحظات پایانی نام ائمه را مییبرد و از خدا ممد میخواست.
این اعدام صبح امروز در مترو گلشهر با حضور مردم ، مسئولین و مأموران نیروی انتظامی صورت گرفت که پس از انتقال مجرمان به محوطه اجرا و قرائت حکم دادستانی مجرمان به سمت چوبه دار هدایت شدند.
صندلی های آهنین زیر پای لرزان مجرمان تکان میخوردند و فریاد های یکی از مجرمان که نام ائمه را میبرد و از خداوند طلب بخشش میکرد از لحظات حساس این اعدام بود.
شروع مجازات با تکبیرهای الله اکبر مردم شروع شد و تا پایان و آویزان ماندن مجرمان از دار این تکبیرها ادامه پیدا کرد .
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در حاشیه مراسم اعدام به خبرنگار ما گفت : با اعدام این جرثومه های فساد ، حیات به جامعه برمیگردد و نوامیس مردم میتوانند در سایه حضور دستگاه های امنیتی و انتظامی به زندگی آسوده بپردازند.

حسین زنگی افزود : نیروی انتظامی برای برقرار کردن آرامش و امنیت با هیچ احدی مسامحه نخواهد داشت و چه نیروها و فرزندان عزیز این ملت که از بدن نیروی انتظامی در این راه جان خویش را نثار کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت :  پلیس چشمان بیدار و دستان مقتدر دارد و تمام مجرمان و کسانی که افکار مجرمانه دارند بدانند دستگاه قضایی هیچگونه اغماضی نسبت به متجاوزان به نوامیس و حقوق مردم اعمال نخواهد کرد و اینگونه رفتارها جایی در جامعه اسلامی نخواهد داشت.

سید حسین سید حقیقی افزود : این مجازات برای عبرت مجرمانی است که دستگیر نشده اند و بهتر است زودتر به دامان جامعه برگردند و کسانی هم که افکار ومجرمانه در سر میپرورانند عاقبت چنین مسائلی را مشاهده کننده و درس عبرت بگیرند.

منبع:تیتر۱
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x