تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

از اعدام کبوتران تا مرگ مشکوک دانش آموز

  • کد خبر : 22751
  • 26 بهمن 1392 - 8:38
از اعدام کبوتران تا مرگ مشکوک دانش آموز

صبح روز چهارشنبه ۲۳ بهم دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت مریم شهر سوق هنگام ورود به حیاط مدرسه با صحنه فجیعی روبه رو شدند؛ جسد نوجوانی به تیرک دروازه فوتبال زمین ورزش مدرسه به دار آویخته بود.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، صبح روز چهارشنبه ۲۳ بهم دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت مریم شهر سوق هنگام ورود به حیاط مدرسه با صحنه فجیعی روبه رو شدند؛ جسد نوجوانی به تیرک دروازه فوتبال زمین ورزش مدرسه به دار آویخته بود.

آن گونه که شاهدان عینی گفته اند، جسد این نوجوان در حالی پیدا شد که با یک شال گردن به میله افقی دروازه زمین بازی حلق آویز شده بود. آنچنان که برخی دیگر از شاهدان گفته اند در زیر پای جسد یک بلوک سیمانی با فاصله کمی از پاهای وی بر روی زمین قرارداشت.

یکی از معلمین دبیرستان که در محل حضور داشت با «مشکوک» خواندن صحنه گفت که به نظر می‌رسد بلوک سیمانی در زیر پای مقتول قرار داده شده تا صحنه خودکشی جلوه کند، اما با توجه به این که گفته شده، دمپایی‌های مقتول هنوز در پای وی بوده، این فرضیه محتمل است که وی ابتدا به قتل رسیده و سپس برای گمراه کردن اذهان و ماموران تحقیق به دار آویخته شده باشد.

برادر مقتول که خود پزشک متخصص می‌باشد با مشکوک خواندن صحنه، گفت که جسد نوجوان مقتول به شهر یاسوج منتقل شده و نتایج پس از کالبد شکافی از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

وی با توصیف برادرش به عنوان فردی آرام و بی حاشیه که با کسی مشکلی نداشته می‌گوید تا زمان اعلام نتایج پزشکی قانونی نمی‌تواند به صراحت در این باره اعلام نظر کند. سایت محلی «عصر مارون» در این باره نوشت: این دانش آموز در سال دوم دبیرستان مشغول به تحصیل بود.آن چیزی که مرگ وی را مشکوک جلوه می دهد نحوه حلق آویز شدن وی می‌باشد که پاهای وی با زمین تماس داشته است. به نوشته این سایت خبری پدر این دانش آموز گفت که فکر کردیم که پسرم شب را در منزل دوست خود به سر خواهد برد که حالا با این صحنه روبرو شده ایم.

صحنه جرم

دبیرستان دخترانه حضرت مریم واقع در شهر سوق، مدرسه ای است که در حاشیه این شهر کوچک – و البته به نسبت آرام تر- واقع شده و آن طور که برخی از معلمان این شهر گفته اند، خانه سرایداری نداشته همین موضوع سبب شده تا در ساعات غیر از زمان برگزاری کلاس‌ها – به ویژه شب‌ها – ورود و خروج افراد متفرقه به آن با سهولت امکان پذیر بوده و امکان وقوع بزه کاری را افزایش دهد.

آن گونه که برخی از معلمان این شهرگفته اند، پیش از این از سوی مسئولان مدرسه و برخی از فرهنگیان نسبت به احتمال وقوع حوادث ناگوار هشدارهای لازم به مسئولان آموزش و پروزش داده شده، تا نسبت به ایجاد خانه سرایداری در این مدرسه دخترانه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

اعدام کبوتران

برخی از فعالان فضای مجازی این شهر که در ساعات اولیه روز چهارشنبه به این موضوع واکنش نشان دادند، در صفحه‌های مجازی خود به اتفاقات عجیبی اشاره می‌کنند که پیش از این در این مدرسه رخ داده بود. اتفاقاتی که گویی برخی به وسیله آن در حال ارسال پیام‌هایی بودند.

گفته شده که در چند مورد دختران دانش آموز این دبیرستان در هنگام ورود به حیاط مدرسه مشاهده کرده اند که چند پرنده از جمله چند کبوتر از میله‌های ورزش این مدرسه حلق آویز شده اند.

موضوعی که برخی دیگر از افراد به آن اشاره کرده و گفته اند که حیواناتی مانند گربه نیز به همین شکل کشته شده و در این مدرسه به نمایش گذاشته شده اند.

شهر سوق

شهر سوق در استان کهگیلویه بویراحمد، شهر کوچکی است که پیش از این به ورود گسترده دانش آموزان آن به دانشگاه‌های کشور و همچنین حضور دانشجویان آن در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین وجود چهره‌های بارز در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی مشهور بوده است که البته چند سالی است که به نظر می‌رسد در مقایسه با مراکز دیگر استان کهگیلویه وبویراحمد عقب گرد فاحشی داشته باشد. از سوی دیگر وجود روحیه آرام در مردم این شهر نیز سبب شده تا حوادث این چنینی در آن نادر بوده باشد./ابتکار

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x