تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مراسم تجاوز جنسی برای نزدیکتر شدن به “شیطان”/دختر ۱۵ ساله مثل حیوان سلاخی شد+عکس

  • کد خبر : 22767
  • 26 بهمن 1392 - 8:44
مراسم تجاوز جنسی برای نزدیکتر شدن به “شیطان”/دختر ۱۵ ساله مثل حیوان سلاخی شد+عکس

به گزارش پلیس هوستون یک مراسم آیین شیطانی دو پسر ۱۶ و ۱۷ساله پس از ربودن همکلاسی ۱۵ساله خود، وی را مورد تعرض جنسی قرار داده سپس در یک مراسم شیطانی وی را به قتل رساند.


به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر به نقل از اسوشتیدپرس، پس از یک هفته از مفقود شدن “کارولین سرونتس”  ۱۵ساله جسد وی به صورت وارونه از سقف یک آپارتمان خالی آویزان شده توسط پلیس کشف شد.جوزف ای ربیز۱۷ساله به همراه همکلاسی ۱۶ساله خود پس از فریفتن “کارولین سرونتس” به منظور شرکت در یک مهمانی وی را به آپارتمان خالی در هوستون واقع در تگزاس برای اجرای نقشه مخوف و شیطانی خود دعوت کردند.آنان پس از تجاوز و شکنجه کارونین را در حالی که از سقف آویزان کرده بودند با شکافتن بدن وی که منجر به خروج اعضای داخلی بدن وی شد، بی‌رحمانه به قتل رساندند.

به گزارش پلیس بر روی بدن برهنه کارولین آثاری حکاکی شده آیتم‌های شیطان پرستی که درون دایره کشیده شده بود قابل مشاهده بود.

۲۷نقطه از بدن وی آثار خاموش کردن سیگار توسط دو قاتل مخوف توسط پلیس گزارش شد.

پلیس پس از یک هفته از مفقود شدن کارولین به دنبال دو همکلاسی ۱۶و۱۷ساله وی به عنوان آخرین افرادی که با وی بودند به عنوان مظنونین اصلی پرونده بود که در تحقیقات خود توانست محل اختفای آنان را که در یک کلبه جنگلی در نزدیکی هوستون پنهان شده بودند را دستگیر کند.

پس از اعتراف متهم ۱۶ساله در اولین بازجویی خود اذعان داشت: “جوزف ای” با گفتن روایاتی از تسخیر شدن روح انسان توسط شیطان وی را در انجام این اعمال وحشیانه فریفته بود. جوزف ای با گفتن اینکه روح کارولین بنز به تسخیر شیطان درآمده و قصد کمک به وی را دارد از وی خواسته بود تا برای کمک با وی همکاری کند.

به گفته این متهم ۱۶ساله زمانی وی متوجه قصد پلید”جوزف ای” شد که کارولین قصد فرار کردن از دست وی را داشت که با درب قفل شده مواجه گردید و در مقابل چشمان وی کارولین را مورد تعارض جنسی قرار داد و پس از آن با دست و پا و دهان بسته وی را از قلاب سقفی وارونه آویزان نمود.

در جلسه دادگاه این دو متهم که با حضور خبرنگاران بسیاری به صورت علنی برگزار شد جوزف ای به دوربین آنان و دیگر حاضران می‌خندید.

روند برگزاری جلسات دادگاه به دلیل به هم خوردن نظم دادگاه در پی خشم و عصبانیت والدین قربانی در پی خنده شیطانی این متهم به قتل عمد با در هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/

 

برچسب ها: قاتل ، متجاوز ، آدمربا ، شیطان ، مراسم ، آزار ، اذیت ، پلیس ، خبر خارجی ، حوادث ، دستگیری ، خنده ، لبخند تلخ ، سلاخی
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x