تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

توصیه «شحات ‌انور» به خلف صالحش درباره ایرانی‌ها

  • کد خبر : 22667
  • 26 بهمن 1392 - 6:59
توصیه «شحات ‌انور» به خلف صالحش درباره ایرانی‌ها

محمود فقط ۲۸ بهار زندگی را گذرانده، حفظ و تلاوت قرآن را به تشویق پدر و برادرش شروع کرد و اکنون تبدیل به یادمان پدرش استاد‌ «محمد شحات ‌انور» شده است. او به واسطه سفارش پدر درباره ایرانی‌ها زیاد به ایران می‌آید.

 

خبرگزاری فارس: توصیه «شحات ‌انور» به خلف صالحش درباره ایرانی‌ها+تلاوت

 

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی کمال مهر، «محمود شحات‌انور» فرزند استاد مرحوم «محمد شحات‌انور» در سال ۱۹۸۶ میلادی در مصر به دنیا آمد. از دوران کودکی به واسطه پدرش به امور قرآنی به ویژه حفظ قرآن تمایل زیادی داشت به طوری که در سن ۱۲ سالگی حفظ قرآن کریم را به پایان برد و پس از حفظ کل قرآن به یادگیری فنون هنر تلاوت و تقویت صدای خود پرداخت و در همان سال مقام اول مسابقات بین‌المللی «لیلهالقدر» مصر را از آن خود کند.

تربیت و آموزش‌های پدر این استاد قرائت جهان اسلام که ۲۸ بهار از زندگی‌اش می‌گذرد، وی را به حدی رسانده که اکنون می‌تواند پا جای پدر بگذارد و به عنوان خلف صالح او یاد و خاطره تلاوت‌های زیبا و ماندگار پدر را در جای جای این کره خاکی زنده نگه دارد.

محمود شحات‌انور که قرآن را بهترین دوست خود می‌داند، معتقد است که برای تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطب باید بر معانی آیات الهی تسلط داشت؛ به همین دلیل پدرش نیز وی را قبل از ورود به عرصه تلاوت به حفظ قرآن تشویق کرده بود.

این قاری جوان مصری در یکی از سفرهایش به کشورمان از پدرش نقل کرده است که وی همواره به قاریان مصری توصیه می‌کرد که به ایران سفر کنند چرا که ایران زیبا و دوستدار قرآن است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x