تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

جهان در انتظار تولد نوزادی با دو صورت و دو مغز! + عکس

  • کد خبر : 22556
  • 25 بهمن 1392 - 7:45
جهان در انتظار تولد نوزادی با دو صورت و دو مغز! + عکس

جهان در انتظار تولد نوزادی در ایتالیا با ویژگی‌های جدید و بی‌سابقه است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهربه نقل از العربیه، پزشکان گفته‌اند که این نوزاد دو صورت و دو مغز دارد و موجودی غیر طبیعی خواهد بود.
 
 
والدین این نوزاد تا کنون با نصیحت پزشکان برای سقط جنین زود هنگام مخالفت کرده‌اند. این بدان معنی است که این کودک در صورت شکست پزشکان برای قانع کردن والدین در سقط جنین، به دنیا خواهد آمد. 
 
روزنامه دیلی میل به نقل از “سیمون هوی” و همسرش “رینی یونگ” که در غرب شهر سیدنی زندگی می‌کنند نوشته است هنگامی که فهمیدند دو قلوی موجود در رحم زن تنها یک کودک است، شوکه شده‌اند؛ کودکی که دو صورت کامل و دو مغز مجزا دارد اما بدنش یکی است. 
 
 
بنا بر این گزارش، پزشکان آزمایش‌های دقیقی بر روی جنین انجام دادند و تصاویر سه بعدی از او گرفتند و مشخص شد که تنها یک کودک است. دو پا و دو دست دارد و سایر اندام‌های حیاتی‌اش هم طبیعی هستند، قلبش هم کامل است و بدون هیچ مشکلی فعالیت می‌کند. 
 
 
پزشکان از خانم یونگ خواستند که سقط جنین کند چرا که پس از به دنیا آمدنش، موجودی عجیب خواهد بود. اما والدین این درخواست را نپذیرفته و تصمیم دارند اجازه دهند این نوزاد متولد شود. آن‌ها متعهد شده اند تمام عشق و مراقبتی که فرزندشان به آن نیاز دارد، در اختیارش قرار دهند. 
 
یونگ می‌گوید که جنین اکنون ۱۹ هفته عمر دارد، حالش خوب است و تپش قبلش زیبا است. او می‌افزاید: فعالیت هر دو مغز جنین هم خوب به نظر می‌رسد.
 
پزشکان می‌گویند که این نوعی از “دوقلوهای به هم چسبیده” است که بسیار نادر به دنیا می‌آیند. این نوع از به همچسبیدگی دوقلو‌ها معمولا منجر به فوت می‌شود اما این جنین، اولین در نوع خود است چرا که تنها یک بدن دارد. سلامت جسمانی جنین همچنان خوب است و به نظر می‌رسد در صورت اصرار خانواده بر حفظ او، سالم به دنیا بیاید.
 
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x