تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

البرز آماده برگزاری چهارمین دوره جشنواره آدم‌برفی شد

  • کد خبر : 22461
  • 24 بهمن 1392 - 12:27
البرز آماده برگزاری چهارمین دوره جشنواره آدم‌برفی شد

مسئول برگزاری جشنواره ملی برف‌، آدم برفی و خانواده گفت: چهارمین دوره این جشنواره امسال نیز در استان البرز و در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.

علیرضا تاجدینی گفت: یکی از اصلی‌ترین وظائفی که بر عهده مسئولان هر جامعه‌ای قرار دارد، ترویج روحیه نشاط و شادابی در میان مردم است.

وی افزود: در این راستا در کشورهای مختلف برنامه‌های شاد و متنوع متعددی برگزار می‌شود که بسیاری از آنها با استقبال مردم به ویژه خانواده‌ها مواجه است.

این مسئول تصریح کرد: در کشور ما نیز برنامه‌های مختلفی از این دست با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و فرهنگ غنی دینی و ایرانی که داریم برگزار می‌شود که یکی از آنها جشنواره ملی برف، آدم برفی و خانواده است.

تاجدینی ادامه داد: این جشنواره با هدف ترویج شادابی و نشاط در جامعه و فراهم کردن شرایط یک روز مناسب و زیبا برای خانواده‌ها پایه‌ریزی شده و تاکنون ۳ دوره از این جشنواره برگزار شده است.

وی افزود: چهارمین دوره جشنواره فوق نیز امسال در استان البرز برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم برای انجام این برنامه تدارک دیده شده است.

* مشارکت ۷۰۰ خانواده در جشنواره ملی برف

مسئول برگزاری جشنواره ملی برف‌، آدم برفی و خانواده گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شد، حدود ۷۰۰ خانواده در این جشنواره ۲ روزه که به میزبانی پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود، مشارکت دارند.

تاجدینی افزود: شرکت کنندگان که از سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان هستند، باید به همراه خانواده‌های خود آدم‌ برفی ساخته و در نهایت به خانواده‌های برتر جوایزی اهدا می‌شود.

وی متذکر شد: با وجود اینکه جشنواره ملی برف به نوعی مسابقه بوده و از میان شرکت‌کنندگان به چند نفر جوایزی نیز اهدا می‌شود، اما هدف اصلی از برگزاری آن فراهم کردن یک روز با نشاط برای خانواده‌های ایرانی به ویژه مردم استان البرز است.

تاجدینی بیان داشت: چهارمین دوره این جشنواره به مدت ۲ روز و از اول اسفند ماه سال جاری در پیست دیزین اجرا می‌شود.

لازم به توضیح است، از میان ۳ دوره جشنواره سال‌های قبل، تنها دوره نخست در پیست اسکی آبعلی برگزار شد و از آن پس پیست بین‌المللی دیزین در استان البرز میزبان برگزاری جشنواره ملی برف‌، آدم برفی و خانواده است.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x