تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

پس گرفتن مسئولیت تنظیم بازار از نعمت‌زاده/ پست جدید آقازاده جنجالی/ مخالفت دولت با مزایده باشگاه‌ها/ فتنه‌گرانی که دعوت به راهپیمایی کردند اما خودشان نیامدند!

  • کد خبر : 22173
  • 24 بهمن 1392 - 7:02
پس گرفتن مسئولیت تنظیم بازار از نعمت‌زاده/ پست جدید آقازاده جنجالی/ مخالفت دولت با مزایده باشگاه‌ها/ فتنه‌گرانی که دعوت به راهپیمایی کردند اما خودشان نیامدند!

دلجویی ۲ تن از علما از بانوی قهرمان رزمی‌کار، تجمع انگشت‌شمار سلطنت‌طلبان، استقبال رسانه‌های ضدانقلاب از درگیری‌های فدراسیون کشتی و دلایلی که نمی‌توان خیانت‌های سران فتنه را فراموش کرد؟‌ از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

 

 

خبرگزاری فارس: پس گرفتن مسئولیت تنظیم بازار از نعمت‌زاده/ پست جدید آقازاده جنجالی/ مخالفت دولت با مزایده باشگاه‌ها/ فتنه‌گرانی که دعوت به راهپیمایی کردند اما خودشان نیامدند!

 

سرویس فضای مجازی کمال مهر به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه ۲۳/۱۱/۱۳۹۲ می‌آید:

* پست جدید مطبوعاتی برای آقازاده جنجالی

روزنامه ایران در خبری نوشت: فائزه هاشمی به ریاست انجمن دفاع از آزادی مطبوعات انتخاب شد.

* مخالفت دولت با طرح نمایندگان برای مزایده باشگاه‌ها

روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه خود نوشت: پس از آنکه تعدادی از نمایندگان مجلس طرح پیشنهادی واگذاری باشگاه‌ها از طریق مزایده را مطرح کردند، پس از بررسی این طرح در بخش‌های مختلف دولت، پیشنهاد مذکور به دلایلی چون عدم تشخیص اولویت خریداران رد شد.

* مسئولیت تنظیم بازار هم از نعمت‌زاده پس گرفته شد+سند

سایت مشرق در خبری نوشت: طبق تصمیم دیگر دولت،‌ ریاست کارگروه تنظیم بازار نیز به جای وزیر صنعت، ‌به معاون اجرایی رئیس‌جمهور رسید.

* تجمع انگشت‌شمار سلطنت‌طلبان در اروپا+تصاویر

سایت دیدبان طی مطلبی نوشت: سلطنت‌طلبان که در اروپا جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند در آخرین تحرک خود اقدام به تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

* ای کاش بیانیه مجمع روحانیون مبارز در بهمن ۸۸ صادر می‌شد

محمدکاظم انبارلویی عنوان طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: ای کاش بیعت با امام(ره) و حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و واضع تئوری ولایت فقیه توسط «مجمع روحانیون مبارز» در سال ۸۸ صورت می‌گرفت، ای کاش بیانیه مجمع در سال ۹۲ در مورد یوم‌الله ۲۲ بهمن در بهمن ۸۸ صادر می‌شد.

* چرا نمی‌توان خیانت‌های سران فتنه را فراموش کرد؟

سایت جهان نیوز در مطلبی نوشت: چگونه می‌‌توان کسانی را بخشید که آبروی جمهوری اسلامی را در جهان لکه‌دار کردند و از ایران و ایرانی، ملتی وحشی و خیانت‌کار در جهان به تصویر کشیدند.

* استقبال رسانه‌های ضدانقلاب از درگیری‌های فدراسیون کشتی

سایت سراج ۲۴ در خبری نوشت: درگیری سخنگوی فدراسیون کشتی با خبرنگار ورزشی یک خبرگزاری سوژه جدید رسانه‌های ضدانقلاب شد.

*  دلجویی ۲ تن از علما از بانوی قهرمان رزمی‌کار

آیت‌‌‌الله علوی گرگانی خطاب به قهرمان ملی کوراش بانوان به سایت تابش کوثر می‌گوید: خدا شما را برای دیگران حجت قرار می‌دهد، الحمدلله شما این رسالت را به دنیا رساندید و دنیا شما را با حجاب و با چادر در آن موقعیت بین‌المللی دید.

* حسینی: برخی افراد در وزارت‌ خارجه توانمندی‌های داخلی را نمی‌شناسند

سید‌محمد حسینی،‌ وزیر سابق ارشاد به سایت دانا می‌گوید: متاسفانه برخی از افرادی که در وزارت خارجه داریم بیشتر عمرشان را در خارج از کشور گذرانده‌اند و توانمندی‌های داخلی را نمی‌شناسند.

* فتنه‌گرانی که دعوت به راهپیمایی کردند اما خودشان نیامدند!

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه خود نوشت: سردرگمی فتنه‌گران و تغییر تاکتیکی طیفی از آنان برای سفیدسازی خیانت‌ ۴ سال پیش خود، باعث مجادلات تازه در میان حامیان فتنه سبز شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x