تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

یک ساعت تجاوز وحشیانه به زن جوان/” آیلین” با ضربات تبر دو نیم شد+عکس

  • کد خبر : 22052
  • 23 بهمن 1392 - 9:11
یک ساعت تجاوز وحشیانه به زن جوان/” آیلین” با ضربات تبر دو نیم شد+عکس

به گزارش پلیس جسد دست‌یار دندانپزشک خانه بهداشت شهر شروزبری واقع در شهرستان ورچستر ایالت آمریکا در حالی که با تبر دو نیم شده بود در منزل مسکونی‌اش توسط پلیس کشف شد

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر به نقل از اسوشتیدپرس، آیلین خرو۲۱ساله به همراه همسر جراح دندانپزشک خود در خانه بهداشت شهر”شروز بری” به عنوان دستیار دندانپزشک فعالیت می‌کرد.

آیلین به دلیل کسالت به منظور استراحت کردن و با موافقت همسرش در منزل ماند. پس از خروج همسر آیلین ناگهان فردی ناشناس به منزل مسکونی وی وارد شد و فرصت انجام هرگونه اقدامی را از آیلین گرفت.

این فرد متجاوز پس از ورود به خانه آیلین، وی را که التماس می‌کرد تا از نقشه شوم وی رهایی یابد، مورد تجاوز جنسی قرار داد و این اقدام تا جایی پیش رفت که آیلین دیگر توان حرکت نداشت و در نهایت نیز این مرد شبطان زمانی که با بی‌حالی آیلین پس از یک ساعت مواجه شد با تبر این زن جوان را از وسط به دو نیم تقسیم کرد و از خانه متواری شد.

پس از این موضوع همسایگان که به سر و صدا ایجاد شده مشکوک شده بودند، موضوع را به پلیس گزارش داده و پلیس پس از حضور در محل و مشاهده جسد دو نیم شده آیلین سریعا با جست‌وجوی قاتل گشته و وی را در اطراف خانه در حالی که سرگردان بود، دستگیر می‌کند.

آثار انگشت متهم بر روی بدن و دسته تبر کشف شده در کنار جسد و با انگشتان وی مطابقت داشت اما این مرد شیطان صفت از ۴۰سال پیش تاکنون به این قتل اعتراف نکرده و خود را بی‌گناه می‌دانست.

وی پس از ۴۰سال محکومیت در زندان ایالتی داگلاس و کتمان حقیقت سرانجام به خواسته خود در حضور بازپرس ویژه قتل ایالتی به قتل آیلین اعتراف نمود.

وی در جلسه دادگاهی که روز گذشته برگزار شد به حبس ابد محکوم شد. دادگاه وی در حضور همسر و بستگاان آیلین پس از ۴۰سال برگزار شد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x